08 de setembre 2007

LA "MOVIDA" TAMBÉ ÉS CATALANA

Com el promés es deute i la Jana com bona noia que és em va fer la feina, vull dir la de fer la crònica perquè em pugués sentir una mica al concert, aquí teniu la crònica del concert que Fangoria va fer el dimecres 5 de setembre i on un servidor no va poder anar, però li hauria agrada't.

Us enrecordeu als 80 de la "movida"?

Des d'Alaska passant per Alaska i los Pegamoides a Fangoria ha passat molt de temps, però els incodicionals d'Olvido Gara continuen la seva trajectòria allà on sigui. Des de rastes a pijos, gays i lesbianes, vestits de marca o de "mercadillo", cossos plens d'adipocits o de gimnàs, tota classe de personatges s'ajunten quan toca ella... i és que darrera la imatge postmoderna de tota la vida ha estat un dels pocs artistes que fa que sigui impossible estar asseguts en una sala com l'auditori (mala sala per fer concerts com aquest) i això que aquesta vegada venia sense els darrers habituals com Nancys Rubias i altres personatges curiosos.


Després de passar vàries nits sense quasi dormir m'en vaig cap al concert, al que quasi arribo tard intrigada pel sobre misteriós de "Jo mateixa" i pel trencament del retrovisor del cotxe del meu acompanyant, per no dir de la caca d'aparcar a Barcelona i pel darrer cigarro que vol que fumar el meu amic -i que m'està viciant jo que només fumava als sopars de nenes- pel que quasi ens taquen la porta als nassos (ja sabeu que el vici no sol pot matar, també et pot fer perdre un concert).

Busquem el seient a la quinta òstia (les entrades sempre s'esgoten) i comença una disbauxa de ritme que fa que quan ha cantat 3 o 4 cançons s'aixequi tothom... i és que a qui se li acut fer un concert d'ella o de ningú que no sigui melòdic asseguts com gilipolles!. Clar que això va ser poc després que cantés "Escandalo" de Rafael!!! us imagineu això els que no hi heu anat? tothom flipava...



Els que ens envolten coincideix que no són pas heteroflexibles, sinó doblegats del tot, i el meu amic que ja abans d'entrar m'havia dit que sovint el prenen per gay em diu que sort que va amb mí, però la veritat és que hi ha cada tio que és una llàstima impressionant que ho sigui des del punt de vista femení es clar!
Tothom balla (fins i tot ell a qui no li mata gens aquest grup) i canten cançons velles, cançons del nou cd i cançons d'altres grups (ja us he dit que lo del Rafael era paranoic).


Fangoria sempre apretada als seus vestits i amb una pitrera impressionant, com un "fetiche" transexual ens porta pel món de l'amor i el desamor sense parar. La gent li demana més, i ella sembla encantada amb l'ambient.

Una mica curta l'hora i mitja, però ha valgut la pena.


Després cues al lavabo i intent de sopar alguna cosa al Teatreneu que resulta que ha tancat la cuina. Acabem a una pizzeria que tanca en 30 min a Gràcia. Els gelats italians de postre de la plaça revolució també han tancat i ens jalem un frigo a un opencor, una mica cutre però "un antojo és un antojo" i al final em fotia a dormir un altre cop cap a les 4 del matí.

Una bona nit.
Llàstima no haber sabut que al goril·la li hagués agradat anar-hi...


Jana

Jana, moltes gràcies per pensar en el goril·la i fer la crònica.
Ara es com si hagués pogut treure el nàs per un forat i haver vist alguns retalls del concert.

12 comentaris:

nimue ha dit...

Jo tinc la sensació que estic redescobrint Fangoria ara. No és la música que més m'agrada però reconec que les lletres tenen el seu punt...


la cuina del Teatreneu ha tancat??? vols dir que ha tancat per sempre o que ja havia tancat justament en aquell moment en que volieu sopar vosaltres? Per favorrrrrr, per sempre no!!!!

Antoni Esteve ha dit...

ups, jo he entès que estava tancada per l'hora, no per sempre, però la Jana ens treurà del dubte.

Anònim ha dit...

Minue, les lletres sí k tenen el seu punt si les escoltes bé, i la cuina del teatreneu no ha tancat, era per l'hora que ja només podies beure, Per cert, les creps no estan malament, i el local està molt bé, i la música, sobretot el del pis d'adalt, té molt encant.
Antoni, m'ha agradat molt k ho pengessis
Molts petons
Jana

Antoni Esteve ha dit...

Les lletres punts molt bons, però de vegades passan una mica desapercebudes, com per desgràcia passa amb molt música.

Jana, m'alegro molt que t'hagi agrada't que ho pengès, m'agrada cumplir el que dic i a més t'ho has guanya't!
Molts petons!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

Las canciones de Alaska y sus videos eran genial...pegabas la cara a la tele jjejejeje

Esther ha dit...

Molt bona crònica, jo també hi hagués anat al concert! Aquí també en van fer un fa uns mesos, però no era un bon dia per mi... va ser el dia en què em va dir que s'havia acabat... que marxava... anàvem al concert...i finalment em vaig quedar a casa. Ja veus... quins records. Petonets i bona nit de dissabte!

Antoni Esteve ha dit...

alexis, jajaja algunos videos muy curiosos.

esther, jo també me'l vaig perdre, però si estic ben informat, avui Fangoria fa un concert a Sabadell per la festa major, així que ja saps. Jo tinc intenció d'anar encara que sigui sol.
Quan has compartit tantes coses es innevitable que hi hagi coses que ens recordin moments viscuts.
Petons!

Jo Mateixa ha dit...

Ei Jana quin pedazo de concert!!!!, jo hi haguès volgut anar, ja m'agradava L'Alaska de fa anys i ara encara m'agrada més, es una tia que va per lliure i amb un tros de coco impressionant.

Gràcies per donar-l'hi a L'Antoni la oportunitat de fer la crònica al seu Bloc i compartir-la amb tots nosaltres...ja has pensat en obrir un Bloc??? :-P

Petons per tots dos!!!!

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, veus Jana com li agrada a més gent de la que et pensaves?

Petons Jo mateixa! ;)

nimue ha dit...

buf! sort que no han tancat! m'encanten les crepes que fan i aquella decoració amb els llibres. Encara que fa molt de temps que no hi vaig!

Anònim ha dit...

Doncs com diu l'Antoni, ki vulgui que hi vagi avui a Sabadell, ell ja sap que si puc, repeteixo (recordeu que no podeu anar després al teatreneu si voleu menjar una crep: Minue,sí que està molt bé el lloc, tant per anar amb algú especial com amb amics, però crec k la cuina està oberta només fins a les 0h)
I a mi de vegades les cançons també em porten records com a l'Esther, però som com sóm també per les experiències no tan bones que tenim, i qui sap si en el fons era el millor que ens podia passar
Jo mateixa, això d'obrir un blog per una part estaria bé, però amb els vostres reptes de memes que us aneu llençant com el darrer de l'Alexis...no se si atrevir-me, ja ja! (Alexis, eres un caso, me alegro k te gustara el final del meme anterior,también te leo cuando puedo aunque no haya escrito)
Moltes gràcies un altre cop Antoni per haver-me animat a pejar aquesta experiència i per haver-vos conegut a tots vosaltres a traves del seu blog. Sou genials
Me'n alegro molt que us hagi agradat!
Fins aviat. Petons a tots.

Anònim ha dit...

Per cert, haureu deduit k el comentari anterior és meu, no sé on tinc el cap amb tant poques hores de dormir i tota aquesta història del concert i vostra :-)
Jana

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket