10 de setembre 2007

Ooops...Caiguda!

Avui he fet pont, però un pont obligat, per què de fet hauria hagut d'anar a treballar.
Però quin ha estat el motiu de la meva campana?

Avui he tingut el meu primer accident automobilístic...de fet amb la moto.

De fet, si hagués tingut pont, segurament no m'hauria passat, però al no tenir-lo m'ha tocat llevar-me com cada dia per anar a la feina.
De camí a la feina he tingut la caiguda.
Anava en moto i en una corba, per sort lenta, he trepitjat una taca d'oli i zas!
La relliscada ha sigut incontrolable, anava recta i començava a traçar la corba, quan de sobte em veia arrossegant-me pel terra i la moto anava uns metres més enllà.
Per sort la caiguda no ha estat forta, per la poca velocitat de la zona, i he pogut aixecar-me pel propi peu. Tinc unes esgarrapades i un parell de blaus un pèl dolorosos, però no es tan aquest dolor com haver vist les esgarrapades de la moto.



La sensació desprès de la caiguda ha sigut estranya. De fet hauria d'haver estat nerviós o mig espantat, però curiosament, suposo que per l'afecta de l'adrenalina, me aixecat molt tranquil.
Pensava en la sort de que la caiguda havia estat petita i tenia la sensació, tot i que no ho he fet, de voler riure.
No un riure nerviós, sinó un riure sincer i de tranquil·litat. La veritat es que m'he sorprès.

Ara em llepo les ferides, mentre la moto roman a l'hospital en observació. Tant de bo estigui bé i no m'hagi d'entrar el riure nerviós per la factura.

xiu, quina experiència!
Diuen que moltes de les coses que et passen per primera vegada no les oblides mai...així que lliçó apresa.

P.D. Algú s'ofereix a fer-me uns massatges i curar-me les ferides? (abstenir-se homes que us conec!)

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga, confessa quantes hores havies dormit... (ui!, dit per mi keda una mica malament oi?)
Ja saps k lo important és com kedi la moto.
Petonets (llepats) a les ferides
Jana

goldengate(d) ha dit...

si es que anar a treballar dies així hauria d'estar prohibit per llei. no pots presentar denúncia contra l'empresa? sort que no ha estat res. la moto amb quatre passades al mecànic tornarà a lluir com nova. tu, ja veig que has sortit d'una peça.
una abraçada (amb tirita inclosa)

Jo Mateixa ha dit...

Ai senyor déu meu, ho veus com els motos son perilloses!!!! ara m'has deixat ben espantada, estàs be de debò??????

Et faig un massatge dolcet i et regalo un peto, dolç també si el vols, per tal que les farides es curin ben aviat :-)

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

esa sensación que tuviste al ver el arañazo en tu moto..tambien la senti cuando le pasó al coche que tenía, recien comprado le hize un pequeño arañazo y me senti como si lo hubieran matado, lo veia mas grande de lo que era, y me sentia como si fuera una persona y lo hubiera ensuciado..luego se me paso al segundo rayón ya luego pasaba de todo...luego de estar 6 años conmigo se quemó la culata y lo regale a un amigo que lo arreglo por 2000 euros y tiene ahora coche nuevo para rato...

Esther ha dit...

Si em necessites jo m'apunto a fer les cures!jee! jolin, a mi ni em va donar temps a tenir una caiguda, menys mal! només imaginar caure a la velocitat que pots anar fa esgarrifar... tan de bo no sigui res ni les teves ferides, ni les de la moto (pobreta també s'ha de tenir en compte!) cuidaaaat mooolt eh! petonet i bona diada demà!

Waipu Carolina ha dit...

qué suerte Antoni que no fue nada grave y puedes contarlo como una experiencia más!!! Y la moto está bien???


Qué te mejores y espero mucha gente vaya para los mimos y todo eso!!

Antoni Esteve ha dit...

Jana, si confeso ningú es creurà que vaig caure per la taca d'oli. ;P
Que vols dir amb això que lo important es com quedi la moto? i jo que, si quedo amb alguna tara?
Gràcies pels petonets a les ferides, m'aniràn genials!

alex, tant de bo pugués reclamar, però em temo que serà difícil. En tot cas no crec que la moto tingui massa problemes, però ja veurem. Gràcies per l'abraçada amb tirita! ;P

jo mateixa, estic bé de veritat, no petiu. Però si em fas massatge, petonets i aquestes coses potser em tiri més sovint de la moto! ;P
Gràcies i petons!

alexis, la verdad es que me sorprendió la sensació porque no me preocupo en absoluto como estava la moto. Incluso se me escapava una sonrisilla por debajo de la nariz Y no sé muy bien porque actué asi.

esther, tinc ferides per totes, així que et reservo una per curar. ;P
La veritat es que menys mal que era una corba lenta en la que es molt difícil anar ràpid, sinó...:S
Gràcies i petonets per tu també!

carolina, si una suerte así lo creo yo también. La moto no creo que tenga muchos problemas, ya veremos.
jejej yo tambien espero que mucha gente me mime i eso! ;P

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

si nos toca un accidente ojalá que sea leve..es la idea.. así que me alegro mucho que estes bien, y que solo sea un susto..un besoooo enfermero..

Antoni Esteve ha dit...

muchas gracias andrea! bsos.

Eva ha dit...

ostres....quina putada tenir un cop així....bé, espero que ja hagis trobat una mssatgista infermera prou bona!

Antoni Esteve ha dit...

Si es una putada i menys quan no es culpa teva.
jajaja, encara no que hi farem!

g! ha dit...

Tiuuuuu cuidadín! Bé, per altre banda aquestes coses passen i no cal donar-li més importància de la que té. El sustu suposo que apareix més tard i no just després de caure.

Pos rés, una anècdota a explicar....i el massatge tu t'ho perds!! :-D

nimue ha dit...

ostres, ostres! m'alegre que estigues bé i espere que et recuperes aviat! veig que no et falten candidates per mimar-te així que segur que ja deus estar la mar de bé! ;)
i que no siga res això de la moto, pobra!

Jo Mateixa ha dit...

Ja saps que jo per tu el que faci falta :-P però escolta, no cal que et tiris de la moto eh :-S

Jajajajajajaja, espero que hagis pasat bona nit i t'hagis tret l'ensurt de sobre, petonets dolcets!!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

g!, per sort ho puc explicar com una anecdota. Tu fas massatges? a veure si modificaré l'escrit!

nimue, em sembla que la recuperació serà ràpida, no hi ha massa que recuperar. ;P

jo mateixa, si continuen sortint tantes candidates a curar-me pots estar segura que se'm passarà més d'una vegada pel cap tirar-me de la moto. ;P

Joana ha dit...

Per les respostes que dones veig que estàs sà i estalvi, però un massatge i unes cataplasmes calentes no estan mai de més....Ah! I unes mans d'aquelles ben suaus que et deixen com nou!
Espero que no hagi estat res.
Una abraçada!

Antoni Esteve ha dit...

joana, no em diguis aquestes coses que jo tinc una imaginació que vola! mmmm...que bé.
Una abraçada!

Metamorfosi ha dit...

Hola Antoni!

Algú em va parlar de tu i t'he llegit alguna vegada, i com que necessitaves voluntàries per recuperar-te m'he animat a comentar (tot i que ja veig que de voluntàries no te'n falten!).

Com van els cops?

Recordo quan vaig caure amb la moto. Em van ajudar a alçar-me i me'n vaig anar de dret cap a la moto per veure com havia quedat. No vaig acceptar els oferiments de portar-me a l'hospital o a casa amb cotxe. Em van ajudar a posar-la dreta, m'hi vaig enfilar i me'n vaig anar fins a la feina. Quan la vaig tenir aparcada vaig caure desplomada a terra: l'efecte de l'adrenalina s'havia acabat, tenia ferides, el cos adolorit i la moto feia pena!

El millor de tot: poder-ho recordar amb un somriure!

Petons!

Antoni Esteve ha dit...

Hola metamorfosi, benvinguda i gràcies per l'oferiment!
Jo també he sentit parlar de tu. ;)

La veritat es que avui he passat un dia amb l'esquena força contracturada, espero que demà la tingui millor.

La resta de ferides i cops, no em preocupan, tot i que són una mica doloroses.

Deu ni do el teu accident seria més fort que el meu!
Jo també vaig actuar una mica com tu. Em van dir d'anar al metge però m'hi vaig negar i, un cop em van ajudar a aixercar la moto, la vaig posar en marxa, la vaig portar al parking de casa, vaig netejar-me les ferides i vaig tornar a agafar la moto per portar-la al mecànic.
Tot això sense sentir-me nervió, estava sorprenentment tranquil.

En tot cas espero recordar-ho com una anecdota i amb un somriure!

Petons!

Arianna ha dit...

ostres...veus? ja has tingut l'experiència de patir un accident! una cosa a explicar a fills i néts..


molts petonets curadors de blaus i cops! ;)

Antoni Esteve ha dit...

Benvinguda padrineta i gràcies pel suport i pels petonets curadors. La veritat es que per sort ho podre explicar com una experiència, però tant de bo que no la repeteixi.

petons!

estripanits ha dit...

Nen, compte amb les motos, que les mena el dimoni! (admonició que em feia l'àvia cada cop que sortia a estripar amb la màquina).

M'alegro que no hagi estat res greu: a recuperar-se aviat, eh?, que tenim coses pendents...

Alepsi ha dit...

Buffff... fa mal veure la ferida de la moto, eh??? :s

Bé, per sort tu estàs bé, però tenen raó per aquí a dalt... treballar els dies de pont hauria d'estar PROHIBIT per llei!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Quin blog mes chuli. Salut.

Jo Mateixa ha dit...

Com ban els copets?????, ja veig ja que tens moltes voluntaries...be, que hi farem, ens haurem de ressignar a que estiguis molt solicitat :-(

Petons rei!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

estripanits, ja hi vaig amb cura! ;P
Tranquil, que estare en forma per la ocasio.

alepsi, si fa mes mal veure la ferida de la moto que les meves. ;P
I si, treballar els ponts es un delicte!

espineli, moltes gràcies!

jo mateixa, tranquil·la, tu tens una ferida reservada en un lloc preferent.
Que son els petons rei? ;P

Jo Mateixa ha dit...

Que macu t'ha quedat!!!!! :-)

Coi, he dit petons..rei, no petons rei, es com dir petons macu, o petons guapu, doncs jo avui t'he anomenat rei....no ho havia d'haver fet oi?? :-S

Petons GUAPUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket