04 de setembre 2007

Cap de setmana d'un sol dia.

Aquest cap de setmana ha sigut d'aquells que poques vegades et planteges fer, si mes no perquè tens l'experiència d'haver sortit de festa una nit complerta i la resaca/cansament et dura tot la setmana següent.

Divendres sortida nocturna amb l'Striper (es podia dir, oi?), xerrera llarga com comença a ser normal, musica, copes...
La nit va acabar tard, potser no tant com hauríem desitjat, però arribava a Rubí a una hora raonable com per dormir poc i sentir-me cansat.
Al mati de dissabte, i desprès de dormir unes 4 hores (no està gens malament), em llevava d'hora per fer dissabte i desprès tocava platja a Castelldefels.
Quina sort, a la platja vaig caure en una mena de son amb un ull obert i l'altre tancat que va ser d'ajuda contra la son, però que a la llarga no seria per tant, la platja em cansa.
A vosaltres no us passa?

...i a mitja tarda cap a casa per preparar-se pel gran esdeveniment.

La veritat es que el cansament em feia veure l'esdeveniment amb molta mandra, així que vaig intentar cercar una excusa per no anar i vaig fer uns SMS de socors per veure si algú volia sortir de festeta, però no va haver "sort".

Així que amb la moto, com no, vaig fer camí cap a Lliçà d'Amunt a ser partícip d'una de les experiències amb mes benzina que he tingut mai...


XXVIII edició de les 24 Hores de Resistència en Ciclomotors Vall del Tenes-Gran Premi Circuit de Catalunya








Per qui no ho coneix, es una cursa de resistència en ciclomotor que es du a terme en un circuit tancat de terra, amb els seus sots es clar. Consisteix en donar mes voltes al circuit en 24 hores i acabar la cursa. Cada equip ha de tenir 3 pilots que faran torns i una moto, que en cas de s'espatlli no podrà ser substituïda per una altre, sinó que s'haurà de reparar.



Deu ni do!



Així que jo anava allà per ajudar, encara que era la meva primera vegada, i vaig tenir la sort de poder participar en un equip, com a ajudant es clar, i ajudar amb el cronometratge dels pilots, repostatge, estratègia de carrera...senzillament genial!







Així vaig passar tota la nit de dissabte i el dia de diumenge, arribant a Rubí a les 21 del vespre, desitjant prendre una dutxa, tenia terra fins al cul (ja se sap que en un circuit de terra la pols es imprescindible), i llençar-me al llit per dormir.

Vaig gaudir com un nan i el cansament no va ser res en comparació al magnífic dia i la fabulosa experiència que vaig viure.

Vull donar les gràcies al company de feina que em va convidar a la cursa i al grup de persones que van donar suport a l'equip (persones amb benzina a les venes) i em van tractar com un mes.
Felicitar als campions, van quedar tercers del seu grup (llàstima del problemes mecànics que es van patir).

Els campions del nostre equip.







La cerimonia de lliurament de premis.






Ja m'estic posant en forma per la propera!

24 comentaris:

Recursos para tu blog - Ferip - ha dit...

Un día de sol!!! a pleno!

Me encanta el fondo que le pusiste al blog.
Te mando un abrazo der mono! :)

Antoni Esteve ha dit...

Feripula, genial.
Me alegro que te guste.
Un abrazo de mono para ti tambien!

Anònim ha dit...

Antoni, el ullet obert a la platja que era per no perdre detall si calia veure algu, molt bo lo de l'expremedora.i lo de las motos,

nimue ha dit...

quins dies més intensos! però a que així dóna gust cansar-se? ;)

Esther ha dit...

mare meva, un cap de setmaan ben aprofitat! jeee! ei! a mi també m'agrada molt el fons que has posat! Petoneeets!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

juerga, playa carreras de motos...cansado pero feliz...ya habrá tiempo de dormir....;)

Antoni Esteve ha dit...

striper, ixò sempre, mai se sap!

nimue, aixi dona gust i tant!

esther, ben aprofitat, moltes hoes intenses. M'alegro que t'agradi el fons. Petons!

alexis, exacto, para dormir ya abra tiempo.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

No puedo ver los vídeos poque mi ordenador es del siglo pasado literalmente, pero la verdad con solo leer e imaginarme en tu situación de Maratón física y batiendo records de días sin dormir, pero enmarcado en estos magnificos entornos y con buenas compañias ya me parece una experiencia para récord...una hazaña para una dormilona como yo¡¡¡¡
Te dejo un besote..

Antoni Esteve ha dit...

andrea, lastima que no los puedas ver, pero veo que has captado lo importante.
Yo tambien era un dormilon, pero de un tiempo hacia esta parte he perdido el sueño. Que le vamos a hacer.
Gracias por el besote!

Anònim ha dit...

Aixi que ets motero eh??, mmmmmmm

Antoni Esteve ha dit...

mandarinada, intento ser-ho, però ara mateix sol soc un novell! ;)

Anònim ha dit...

Molt bé llavors el cap de setmana no? jo també penso que cal aprofitar, ja tindrem temps de dormir... Jo he dormit unes 3h al dia, divendres kedada, dissabte immersió i acústic de figueres, diumenge tarantino (en la línia) i kedada, ahir (i avui) nova kedada, i demà concert del grup k vaig dir que no volia dir... val... és fangoria, ja ho he dit... (no m'esborris del blog jaja) porto dies amb unes ulleres permanents, però ja em desapareixeran a la caixa de fusta "a 3 metros bajo tierra" (una mica macabre ho reconec) però només es viu una vegada, com a mínim amb cos ja ja
Jana

Antoni Esteve ha dit...

Jana, lo teu si que es intensitat i la resta son tonteries!
Fangoria! Perquè t'hauria desborrar, si son molt bons.
buf quina sort, m'encataria veure l'Alaska en concert, deu ser la bomba!
Passa-ho molt be i ja explicaràs, fes-nos una crònica!
Però vigila no et fotin a la caixa abans d'hora que tots els excessos son dolents i amb tanta intensitat. ;P

Anònim ha dit...

Uala!!! deu n'hi do amb el finde!!!!

Anònim ha dit...

Vaja, tenia 2 entrades i fins ahir no sabia a qui dir-li que vingués perquè a cap dels meus amics li agrada... (i de fet l'amic que ve, ve per acompanyar-me, perquè no li agrada massa) si ho hagués sapigut t'hagués dit que vinguéssis i que em passessis a buscar amb la supermoto en lloc d'anar amb la honda 150!!, ara ja no puc es clar, kedaria fatal ja ja ja!!!!, i sí, els concerts d'ella són genials, sobretot per l'ambient, però aquest és a l'auditori i no crec k sigui el mateix...De totes formes ja ho explicaré si vols. Ara ja sé que t'agrada x una altra vegada :-)
Jana

Antoni Esteve ha dit...

cafeambllet, doncs si, no ha estat malament ;P

Jana, es tot un plaer que t'hagi passat pel cap poder anar amb mi!
La veritat es que mai la he anat a veure, jo no era massa de concerts, ara soc mes, però sempre he tingut el rigu-rigu de veure'ls.
Espero que prenguis bona nota i ja ens explicaràs. Et dire mes, si et ve de gust, et deixare que ho pengis com un post i no com un comentari.
...i espero que hi hagi alguna altre vegada. ;)

Marede3 ha dit...

Un finde extraordinari!!! Vec que si que us ho sabeu muntar bé!!! Ay!! El tema motos m'encanten!! Molt bé!!! S'han de recolzar aquest tious d'iniciatives.
Ay!! Tu i l'striper feu maleses nocturnes? jijiii
Ptons

g! ha dit...

jeje que bueno, de petit acompanyava al meu germà que feia les 24h de Lliça. Autèntiques eh?

Apa a disfrutar!

Joana ha dit...

Els caps de setmana com aquest es recorden temps.És una bona descàrrega d'adrenalina i que bé que van!
Me n'alegro molt que t'ho passessis tan bé
Una abraçada!

Antoni Esteve ha dit...

lluna de foc, d'un temps cap aqui que estic aprenent a muntar-m'ho. Les motos tenen un noseque, oi?
Per cert, no entenc o no vull entendre lo de les maleses nocturnes amb l'striper, m'ho expliques? ;)

g!, quines coincidencies, oi? Va ser genial!

Joana, cert, son una bona descarrega i et quedes amb ganes de tornar a reparatir. Una abraçada!

Jo Mateixa ha dit...

Però tens cotxe, no??, ho dic per que el dia que em portis a fer un "paseio" si anem amb moto...jo no vinc :-(

Em fan molta por :-S

Eva ha dit...

després no rendim a la feina ehhh jejeje
cal descansar home.....

Marede3 ha dit...

Maleses... nos e dos tios sortint de festa per la nit.... jo feia maleses abans ara ja no! Que no en feu vosltres, potser?

Antoni Esteve ha dit...

jo mateixa, tinc cotxe així que tranquil·la, si la moto no et fa, farem el "paseio" en cotxe.
No és per tant, tot depen de qui et porti. ;)

eva, jajaja, cert, el rendiment a la feina a decaigut, però crec que es més per la falta de motivació que per arribar cansat.

lluna de foc, maleses no en fem som bons jans, sol ens ho passem bé. ;P

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket