06 de setembre 2007

Ensenyem el teu somriure.

Ensenyem el teu somriure,
de llavis rogents,
i dolços secrets.


No l’amaguis,
deixa’m compartir-lo, sentir-lo, tastar-lo.


Transmet-me la seva espenta
i te la tornaré amb escreix.


El deler sol deixa proposar-me fer-lo meu,
en penetrar-lo, capbussar-me per descobrir l’essència i els seus secrets.


Jugar amb la seva sensibilitat es un estímul afegit
que m’excita, que fa superar-me,
perquè nodrir la seva alegria es un goig,
un art, una vivència.

25 comentaris:

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

el juego erótico es ingrediente indispensable en las relaciones...sino se convierten en frias y monotonas...

Anònim ha dit...

Eiii!!!!
Has canviat de domini i jo sense enterar-me!!!! Ara el canvio als "adjuntos", jajaja
Que sensual, noi!!!!
Segur que a qui va dirigit s'està fonent...
Petonets

estripanits ha dit...

Carai,noi, em deixes ben parat! Molt, molt bo... :)

Antoni Esteve ha dit...

alexis, IMPORTANTISIMO! Si no hay juego no hay ganancias.

cafeambllet, estan actius tots dos dominis, aixi que tranquil·la.
Us ho podeu apropiar, no va dirigit a una persona en concret, sino a un desig general.
Petonets!

estripanits, doncs no et paris pas que ens has de seguir escribint com ho vas fer ahir al teu bloc.
gràcies!

Anònim ha dit...

Antoni quin desig quant et deiguis anar, no veiguis que sigui aviat.

Antoni Esteve ha dit...

striper, i qui no te aquest desig, si es una de las maravelles!

Anònim ha dit...

Joder...No es poden llegir aquestes coses des del treball!!
Anava a escriure sobre el concert, pero és que amb això no es pot.
Encara segueix dempeus la nit de bogeria???
Jana

Anònim ha dit...

què? de Vilafranca jo?
nunu, tira més cap al nord, que sóc de la Plana de Vic!

i els castells... uff, me'ls miro de lluny

Déjà vie ha dit...

q maco... un somriure que omple de sedig qui el tasta.

Recursos para tu blog - Ferip - ha dit...

Ups!!!!
Todavía no estoy en horario de protección al menor.
Después de las 22 hs....plissssssssssss!

Antoni Esteve ha dit...

Jana i tant que seguiex dempeus!
M'alegro que t'agradi. ;)
Per cert explica el concert si us plau!
Si vols, ja saps que t'ho deixo penjar com un post, així que si vols m'ho dius i ho pengem.

mestressa, ui, sento la confussió! Com al llegir el teu bloc vaig llegir lo de st.felix i vaig relacionar.
Tinc un amic de Vic i em sembla molt maco...Vic volia dir...bé l'amic.

déjà vie, siiiii moooooolt maco aquest somriure.

feripula, aún no? vaya!
Por cierto, he puesto un traductor pensando en ti por si hay algo que no entiendes. Has de pulsar el botón que pone traductor:gencat CA:ES y tendras el blog en español.
Un besazo!

Jo Mateixa ha dit...

....maco el piercing...i les calcetes...i la ma...i el que toca.....es macu el post... :-)

Petons guapo!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

jo mateixa, el millor es el somriure. ;)
petons!!!!

Joana ha dit...

I .. encara no estem a Cap d'Any!!!
Com ens vestirem/desvestirem llavors?
M'encanta el joc que descrius.

Marede3 ha dit...

Molt bo, desig, desig, desig.... és teu?
La foto molt explícita.
Ptons

Antoni Esteve ha dit...

Joana, el color vermell passió cal veure'l més sovint, no sol a cap d'any! Suposo que es normal que a les noies us agradi el joc que descric, la gràcia es que també sapigueu que als homes ens encanta. ;)

lluna de foc, molt desig! Si, per sort o per desgràcia dec estar inspirat, espero que sigui per sort! No del tot, el somriure queda amagat, el que queda ben marcat es el camí.
Ptns

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

JAJAJAJAJA TE DEJE ALGO EN MI BLOG...LO SIENTO JAJAJAJAJ

Alepsi ha dit...

Caram, caram.. molt suggerent, sí senyor... mira que llegir-me aquestes coses a primera hora del matí.... :s

nimue ha dit...

ale, que bonic! :)

Antoni Esteve ha dit...

alexis, pero como me haces esto!
Valeeee, yo me atrevo. En cuanto me inspire me pongo. Un abrazo!

alepsi, aixi comences millor el dia i veus les coses d'una altre manera. ;P

nimue, gràcies! ;)

Anònim ha dit...

Després d'aconseguir treure'm del cap el teu somriure d'ahir i relaxar-me malgrat haver tornat a dormir poc, t'acabo d'enviar per correu la crònica del concert de Fangoria. Tu mateix. Petons.
Jana

goldengate(d) ha dit...

mmm... veig que comences el pont amb les piles carregades. i amb nou domini. nano, estàs en plena expansió. aprofita!

Antoni Esteve ha dit...

Jana, ja tens resposta al teu correu, estigues segura que el penjo. Ptns.

alex, molta energia no se si tinc, però la que tinc se on gastar-la. Es maco coneixe gent!

Eli ha dit...

uaauuuu....
i tu et consideres un noi timid!!!
Culló...!!! Ai, perdó!!!!
Que maco!!!!
M'encanten les teves paraules!!!

Antoni Esteve ha dit...

jejeje, doncs si que m'hi considero, però escriure el que penses sol ser més fàcil que dir-ho de veu.
gràcies!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket