31 d’agost 2007

El meme de l'escriptori.

Bé, aquest meme va dedicat a la Jo Mateixa que, gràcies a "l'estima" que em te, m'ha convençut a fer-lo.

Regles
1º Posar una imatge del teu escriptori.
2º Explicar una mica, no molt.
3º Escollir a 4 persones per passar-l'hi.



Aquest es el fons d'escriptori que tinc a casa.





Es un fons que no pretenia ser tal, però que va surgir com a idea desprès de fer aquest post, on es pot veure l'original.

No recordo quin era el fons d'escriptori que tenia anteriorment.




Aquest es el fons d'escriptori que tinc actualment a la feina.


Bé, em sembla que l'explicaició d'aquest fons es força evident, es la meva moto...d'acord, la meva no però si es igual que la meva moto.


A la feina es on més canvio de fons d'escriptori, deu ser l'estrés.


El següents són alguns dels que han passat pel meu escriptori.



...i ara els 4 afectats!

1r. striper, perquè sé que li agrada fer feines.

2na. L'esther, perquè tinc curiositat. Te pinta de tenir un fons ben tendre.

3r. En g!, perquè li dec una.

4a. L'Eva, perquè respira frescor i ara que comença a dominar l'Ilustrator, segú que s'ha muntat algún.

Doncs això es tot.


I recordeu que tot i no haver nominat a algúns de vosaltres per fer el meme, això no vol dir que us estimi menys.

Salut!

27 comentaris:

estripanits ha dit...

ôsties, nen, el Striper ens mata segur: jo també li he passat el mateix meme, hahahahahaha!!!!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

jajajaja, apa doncs que pringui!

Jo Mateixa ha dit...

Pobre Striper, no l'hi feu la putada de donar-li doble feina, que ja en te massa!!!!! :-P

Molt bones les fotos eh :-)

Gràcies per fer-lo!!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

Tambe s'ho guanya! ;P

De res!

estripanits ha dit...

Nen, m'he deixat de dir-te que t'he linkat, no et fa res, oi?

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

myu buenas las fotos...el pinguino genial... , guapo el de manga.....y la bombilla diferente....

Antoni Esteve ha dit...

estripanits, gens ni mica, jo tambe ho havia fet amb tu! ;P

alexis, gracias!
Por cierto, si no te llega el meme, ya te ha llegado. Ya sabes, la curiosidad me mata! ;)

Anònim ha dit...

És molt divertida la foto de "l'assassinat", ets tu oi? només fa falta la música de psicosi de l'escena de la dutxa. Quins companys... L'altre és algú que vol la teva feina? ja ja ja!!
Bé, per sort no ho ha aconseguit i podem gaudir d'aquest blog...
Bon cap de setmana!
Jana

Antoni Esteve ha dit...

Jana, si senyora! Ets molt perspicaç o em coneixes?

jajaja, per sort no ho va aconseguir i conservo la feina, però sempre de bon rotllo!

De fet qui ja no treballa es qui em va intentar fer mal...juasjuasjuas!

El que es veu a la imatge ja no es el meu despatx, fa uns anys ens varem traslladar i ara es una mica mes desordenat...quin plaer! ;P

Bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Ho he pensat per l'arracada ja ja ja!
Molts petons!
Jana

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, que detallista!
Estic alucinant!

Molts petons per tu!

zel ha dit...

Em sento intrusa, però no hi puc fer més, és que sou l'hòstia tots plegats, quina colla, em faríeu falta prop per passar-m'ho un pèl millor! Bé, amb la troballa d'aquest agost em conformo, ara sí que crec fermament en vós, sant blog/bloc, amèn.
Jo voldria preguntar,antoni, com collons fots la música? jo no me'n surto! Ah, i una altra cosa, estic fent un super recull de noms de blogs, la pera!!!

Anònim ha dit...

És que sovint la diferència està en els detalls ja ja ;-)
jana

Marede3 ha dit...

Vec que sou tots una pinya!! molt bé, bueno aquets fons de pantalla diuent molt de tu, ara ja et conec unamiqueta més.. aquest memes van bé per coneixer als blocaires.
Ptons

Esther ha dit...

mmm... antoni, l'esther sóc jo???? ho dic perquè l'enllaç em porta al blog del striper!!! jeee! ja diràs i sabré si he de descobrir el meu fons o no! petoneeeets i bon dissabte!

per cert, la moto és moolt guapa! nosaltres aquesta setmana hem venut la nostra... una bwm 850... la cosa més bonica que he vist mai... es van acabant tots els lligams...

g! ha dit...

Que cruel que ets!! (ejem)

per cert la moto guapissima nen, el dia que vagis a fer curves a Tossa truca'm! :-)
l'ultima foto boníssima, jeje

Anònim ha dit...

Està molt be Antoni!!!!

Mónica ha dit...

Lindísimas las fotos...menos la tuya... aunque pobrecito el gorila...él sí es lindo. Bss

Anònim ha dit...

Je Je Antoni ja recuperat de divendres, tinc meme per partida doble, stripanits i tu el fare....

goldengate(d) ha dit...

veig que la calor estival, la tornada a la feina o el no haver marxat d'ella tenen efectes insospitats. jajaja... a veure com torno jo demà. una abraçada

Eva ha dit...

ostres l'eva suposo que sóc jo no? XD es que en el link del meu nom hi ha la web del streaper!
gracies per passar el meme

nimue ha dit...

jeje, a mi també m'ha tocat fer el meme aquest...

Waipu Carolina ha dit...

puc fer-lo?
mai tinc un meme...buaaaaaaaaaaa!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

tarea concluida.....jejeje

Antoni Esteve ha dit...

zel, benvinguda i no et sentis cap intrusa, qui llegiu i comenteu els blocs tambe formeu part d'ells.
Per posar la musica al bloc, sol has d'accedir a una web de musica, jo utilitzo imeem.com, cercar la canço que vols posar al bloc i a la pàgina de la canço veuràs un codi html que has de seleccionar i copiar. Un cop l'has copiat, vas al bloc, a la pàgina on pots modificar les coses del bloc o fent un nou comentari, enganxes el codi i ja està, tens la canço al bloc. Si no et queda massa clar, pots enviar-me un correu a l'adreça del meu perfil.

Jana, molt cert i això diu molt de tu! Detallistaaaaa! ;)

lluna de foc, es cert. Amb cada post pots anar fent-he la idea de com pot ser un blocaire i mes amb els memes. Ptns.

esther, ho sentoooooo moooooolt! Perdona'm, ara mateix ho rectifico.
Et deixo que em donis un calvot!
Petonets i bona setmana!
Per cert, peazo de moto la teva!
I fa pena, però que be que puguis trecar amb les coses que et generen un lligam!

g! cruel? Nooooo, jo soc un bon jan! jejeje
La moto no està malament i si torno per Tossa t'ho faig saber!

mandarinada, gràcias!

monica, bienvenida, gracias por tu visita. La verda es que la foto donde salgo yo puede no hacer gracia vista de alguna manera, pero lo que a mi me traspasa es el buen rollo que tenia en el trabajo, muy buen humor! El gorila soy yo, por eso lo encuentras lindo ;P besos.

striper, del divendres recuperat, però encara no de dissabte i diumenge. Ja farè un post per explicar-ho. En passo pel teu!

alex, benvingut! Encara que a tu no et fa gràcia, la resta ja estavem esperant poder llegir-te de nou! una abraçada!

eva, joer, no se que coi vaig fer. Ho sentoooooo moltiiiissiiim! Ja em foto jo el calvot! Ara amteix modifico. De res pel meme guapa!

nimue, a tu tambe! ;P

carolina, i tant que el pots fer, seria un plaer que el fessis! ptns!

alexis, me paso a verlo...que curiosidad! ;P

Déjà vie ha dit...

uiuiui crec q arribo tart!! el primer es una passada! m'has deixat flipada. M'encanta ( es q aixo dls cervells...es lo meu).

Antoni Esteve ha dit...

Mai es tard! ;)
M'alegro que t'agradi, la veritat es que pel que volia representar vaig tenir un dia inspirat.
Això que lo dels cervells es lo teu?

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket