27 d’agost 2007

Afrodita, deessa de l'amor. (mitologia grega)





Símbol de tot el bell i desitjable, el seu origen va tenir lloc en el període dels Titans, quan Crono matà al seu pare Urà amb una falç i llançà el seu cos al mar.
D'entre les enormes ones espumoses que es van aixecar sorgir una nimfa, Afrodita, que amb la seva bellesa arribà a enfosquir el sol. Però encara que aquesta fos suficient per a fascinar a qui la veia, Afrodita duia en la cintura un cinturo màgic que tenia el poder d'enamorar a tots els homes i déus.


Extret i traduit d'un escrit d'una caixa de llumins, no es meu però m'ha agradat.



Algu recorda a aquesta Afrodita?

De quina famosa serie era?

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostia Ostia, el Mazinger Z!!! suposo que ara semblaria molt xorra, però de petita petita ho recordo com que era genial. Lo de l'Afrodita de pechos fuera no se a qui se li acudiria pero tela... Imagineu al mazinger dient "pito fuera" i que amb aìxò salvés el món...ja ja
Jana

nimue ha dit...

mazinger!!! genial!!! :))))

Antoni Esteve ha dit...

Jana molt bona aquesta! jajajaja
Lo de "pechos fuera" era la bomba!
Lo de "pito fuera" potser ja hauria estat massa. ;P
Saps, jo crec que això era un simbol, que deia alguna cosa aixi com que les dones al poder...o potser era super masclista, en plan les dones no ganyarien res si no fos per que tenen pits?

uiuiui, que m'estic ficant en terreny perillos! ;P

nimue, genialissima!

Anònim ha dit...

Evidentment que la recordo, es de Mazinger Z!!!!, amb aquesta pitrera tota rara que tenia, jejejejejeje.

Veig que et comences a assemblar a mi, ja fas més d'un post al dia, jo avui crec que n'he fet 5 o 6, ja he perdut el compte :-P

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

puños fueraaaaa¡ mazinger z...jejeje, estaba muy facil, hay que aumentar el listón..jejeje

Jo Mateixa ha dit...

Jajajaja, es la Afrodita del Mazinger Z!!!!!!, gran sèrie, si senyor!!!!

Petons!!!!!

Marede3 ha dit...

Pechos fuera!!!!!!! Mazinger Z!!!!!!! Genial!
Que curiós tot el que es pot aprendre d'una capsa de llumins, si no ho sabies anteriorment clar... Es que la sabies no teé lloc.
Ptons

Joana ha dit...

De bellesa n'hi ha hagut sempre. Però massa sovint estem encantats en d'altres futileses i no la veiem.És una pena!
I ...aquestes capsetes de llumins? ;)
Bona nit!

Antoni Esteve ha dit...

mandarinada, la veritat es que em començo a preocupar si faig mes d'un post al dia...aiaiai. :S

alexis, ya se que vosotros sois los lectores mas listos del mundo blogger, asi que el liston siempre estara dificil de subir. ;P

jo mateixa, exacte!

lluna de foc, si es molt curios el que pots arribar a aprendre de qualsevol petita cosa amb la que et topes cada dia.

joana, cert. Tant de bo tinguessim els ulls ben oberts i els sentits sempre preparats per captar aquestes coses. Es un bon lloc per aprofitar i escriure alguna cosa interessant. I els llumins encenen les espelmes de p*** mare. ;P

Eva ha dit...

jajaja mazinger z! fins i tot jo que no mirava la serie ho sé XD

hi ha coses que són mítiques

Antoni Esteve ha dit...

eva, qui tingues la teva edat! (be, tampoc soc tant gran ;P )
La veritat es que hi ha series mitiques que traspassen el temps i les generacions.

Déjà vie ha dit...

xo vols dir q vol representar la mateixa afrodita?

Antoni Esteve ha dit...

deja vie, jo diria que si.

Metamorfosi ha dit...

Mazinger Z!!!... jajajaja... I quins pits tan poderosos tenia l'Afrodita A!

Ostres, aquesta s�rie la feien quan era una nena! (jo diria que aleshores, tots vosaltres encara duieu bolquers! xD)

Petons!!

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, jo la recordo, però si es possible que portés bolquers! ;P

Ptns i benvinguda!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket