08 de desembre 2008

Frase

Guanyaré o palmaré, però sense perdre la dignitat.

7 comentaris:

Montse ha dit...

Aviam, jo crec q entre guanyar i palmar-la hi haurien moltes opcions més, però en tot cas, si és a cara o creu, GUANYA, nen, en primer lloc pq és més gratificant i en segon, pq et sobren recursos, així que ja saps.

Fot-li fins baix!!!! jejejej

Striper ha dit...

Noi no cal se tant extrem hi ha molt cami nmig , pero aixo si la dignitat dsempre s'ha de conservar.

Anònim ha dit...

L'has clavat nano, la dignitat amunt, tu sí que en saps i sempre es pot perdre o guanyar què hi farem, ei bon canvi eh al blog :)

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Antoni Esteve ha dit...

Montse, sempre s'intenta guanyar es clar, però sent just.

Striper, es clar que no cal ser extrem, però jo no sé d'empats i tant si guanyes com si perds, la dignitat per debant.

Cesc, gràcies, per tu l'he clavat perquè penses igual, però quanta gent es ven la dignitat per guanyar i la perden al perdre?

Eli ha dit...

Em pensava que m'havia equivocat de blog... Quin canvi d'imatge, no???!!!
Deunidó!
La dignitat no s'ha de perdre, mai, amb això estic d'acord... però el guanyaré o palmaré, em sembla molt radical.... Es com "O caixa o faixa"... i no crec que pas, que sigui així, ... Es que tot és molt relatiu... no et sembla???

Antoni Esteve ha dit...

Eli, si un canvi radical, com el meu cap! ;P
La dignitat no es pot perdre mai. Suposo que l'empat existeix, però no en tot.

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket