05 de desembre 2008

HuMoR...o potser no...

7 comentaris:

Striper ha dit...

No se que dir-te m'he quedat eflexiu. Una abraçada.

_MeiA_ ha dit...

waw! hi ha gent molt curta pel món! es pot dir que és una dona moooolt neta!! però segur que quan marxi queda amb el cul moll!

jejejeje

és bo el vídeo!

Antoni Esteve ha dit...

Striper, reflexionem! jajaja ;P

MeiA, encantat per teva visita!
Si que sembla neta, oi? Es clar que molla segur que hi anirà, qui sap, potser aprofitava a rentar la roba! ;P

Montse ha dit...

Si ja et dic jo que hi ha gent que són al món pq hi ha d'haver de tot...

En fi...

:S

Montse ha dit...

Ei, que ara publiques sovint, crac!!! Molaaaaaaaaaa!!!! jejejeje

Antoni Esteve ha dit...

Montse, per sort hi ha gent per fer-nos riure.
Gràcies per lo de crac, de vegades també m'agrada que algú menteixi per fer-me sentir bé! ;P

Montse ha dit...

jajaja, perdona, jo no en dic, de mentides. jo dic el q penso i avall!!! pero encantada d'haverte fet sentir be, ni q sigui una miqueta... ;)

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket