01 de setembre 2008

MEME

Desprès de molt de temps sense escriure al bloc a causa d'un suprem atac d'autisme, torno a treure el nas. No sé per quan temps, qui sap quan es tornarà a girar el cap, però amb ganes de tornar-vos a llegir. Gràcies a tots els qui hi sou i heu estat i sobretot els qui m'animeu a treure de nou el nas.
El promès es deute, així que feina feta Eli. Gràcies per pensar-hi.

1. Una pel·lícula: Reservoir Dogs




Per mi la millor pel·lícula feta per Quentin Tarantino. Una peli senzilla d’escenari, però que es capaç de enganxar-te gràcies als boníssims diàlegs i bona trama.
Recomanada!


2. Una cançó: Vetusta Morla - Copenhague






Una cançó que en aquests moments encaixa força al meu moment, com moltes d’altres que han complementat la meva vida, potser la més especial la següent.


Luis Miguel – Por debajo de la mesa







...cap més comentari.


3. Un llibre: El Pintor de Batallas – Arturo Perez-Reverte



Un llibre dur però real com la vida. Més enllà d’una història que enganxa, un llibre que mostra la cara més cínica de l’home.

4. Una cosa que em faci ràbia: Enganyar, enganyar-se...potser em fa més aviat fàstic.



5. Una cosa que m'agradi molt: El sexe amb compromís. Jejeje, però tonto no sóc, el sexe sense compromís tampoc està gens malament. ;P

6. El teu plat preferit: Aquell plat on la mami em feia les papilles i encara conservo. Que no me’l toqui ningú! ...potser ja cal madurar? ...això val com a plat, no?

7. Una beguda que m'agradi: Whisky 18 sol, un dels millors perfums.

8. Una col·lecció: No faig cap, però amb la depre post-vacances potser em faci falta començar algun col·leccionable, encara que sol sigui començar-lo.

9. Una raresa: buf, en un tio rarot com sóc podeu comptar, la pregunta més fàcil seria, “Una cosa normal?”.

10. Un desig: Ser papi.


11 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii has tornat! El desig últim... espero que es compleixi segur que ho faries genial! Fins aviat nano!

Antoni Esteve ha dit...

Hola Cesc! Gràcies per passar-te! Tant de bo algun dia pugui dir que s'ha complert.
Una abraçada!

zel ha dit...

ole ole ole ole, encara que ole no sigui paraula de llei, quina alegriaaa!!!!!!!
Ja hi tornes a ser...
Ja saps, jo patia pels ...per l'Antoni...jejeje
Jo també et desitjo que el desig sigui una realitat...molts i molts per`p molts petons!

Striper ha dit...

Ostres nen bentornat i ja saps a buscar una que et faci papi.

Eli ha dit...

VISCAAAAA!!!!!

Veus... un desig fet realitat... ja,ja,ja Ja estas de tornada!!!! Nen quin deute més ràpid!!!
Nen, Em deus alguna més??? juasjuasjuas És broma!!!!!!
Doncs vinga a seguir per aqui eh!!!!!
Petons

Antoni Esteve ha dit...

Zel, moltes gràcies! Quina efusivitat...aix, que m'emociono! Tant de bo es compleixi. Molts petons!

Striper, gràcies! Ja busco ja, però no dec ser de l'agrat del sexe femení...o potser s'espantan quan els hi dic que les vull fer mares. Però no em rendiré!

Eli, gràcies! No sé, ja em diràs si et dec alguna més, que la meva memòria... ;P
Petons!

Anònim ha dit...

Eii!!!! per fi ja has tornat!!!
Però amb la música m'has matat: luis miguel??????
Això ho hem de millorar, eh!!! XDDD
Petons i continua per aqui, que et trobavem a faltar!!

Antoni Esteve ha dit...

Hola cafeambllet! Si, de nou per aqui! Que vol dir això que t'he matat?! Que el Luismi es molt bo i jo sóc un romàntic!

petons guapa, ens llegim!

Jo Mateixa ha dit...

Bentornat doncs!!!!!!!!! de vegades els silencis llargs son els millors, per que aclareixen un grapat d'emocions que ens feien estar ausents en segons quins moments.

Si vens amb les piles carregades segur que aniràs escrivint de mica en mica, tu al teu ritme.

Petonets...al nas, a veure si surt més :-)

Montse ha dit...

Ualaaaaaaaaaaaaaaaaa, saps q aquest MEME va nèixer a casa meva???

MIRA!!!
http://montse-lletresifotos.blogspot.com/2008/08/un-altre-meme.html

que xocant que t'hagi arribat!!!

Pd. Que tots els nostres desitjos es facin realitat, i que no triguin...

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, es el que tenen els meme, oi? Quines coses més curioses.

P.D. Tant debò que es facin.

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket