13 de juliol 2007

Cor i combustible.

pom...pom...pom...popom...popom...popopomm...
S'apropa el moment...
Respiro fons...
El cor s'accelera...
Nervis a flor de pell...
Adrenalina...
Barreja d'angoixa i ànsia...
L'admiro...
brillant, les corbes del cos, els detalls la fan elegant...
Giro la clau...
premo el botó...
Soroll suau, càlid i agradable...
El cor vol sortir...
Sense ser del tot conscient de la realitat per la carrega de sensacions i adrenalina, m'he vestit...
la protecció es important...
Cavalco, avanço i cavalco...
Freno i accelero, m'inclino endavant, torno enrere...
em remena com vol...
Cavalco...
La controlo...no del tot...
jo li dic on anar però ella mana...
No pot manar, ella no...
M'imposo...amb respecte...
Noto la seva força tot i no ser gran...
sa força entra les cames...
El vent es fort...m’empeny...
Però li mano que corri més...
Es agradable...
sensació de llibertat...
ens comencem a entendre...
però amb respecte...
i cavalco, cavalquem...

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres Quina enveja jo no he pasat mai de un scoter50cc, em tinc que conformar en estripar la carretera amb el meu corsa cdti, !00cv, ara 03.57AM, ving de estripar la nit i la carretera, encara estic intentar afluixar emocions i enar a dormir.

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

las motos verlas....pero nunca las he manejado..aunque me he montado en ellas...no me atraen especialmente...pero disfrutalas...siempre teniendo tú el control...;)

g! ha dit...

Fantàstic ja sento la olor a gasolina, vinc de familia motera tot i que poques vegades n'he portat. M'has fet recordar quant anava de paquet pujant a Sta Fe del Montseny o fent les corves de Tossa.

A disfrutar!

Toy folloso ha dit...

Tampoc tanta adrenalina, que la cabra de la foto es una 125 cc.
T´he vist a casa de la Joana.

Anònim ha dit...

Get your motor runin'
on the highway
looking for adventures
and the feeling I'm under
born to be wild!!!

Me l'has recordat!!!!!!!
he anat de paquet en motos i és una sensació molt agradable!!!

Anònim ha dit...

Vaja vaja, així que la moto...
Jo com a molt he portat una 500, però ara em fa una mica de por. Ara tinc una 150 que per ciutat va de conya... Però un dia boig vaig pujar de paquet a una 1200 i crec que vam arribar a 240 km/h, va ser al·lucinant, però no es tornarà a repetir,valoro molt la vida, de fet vaig atendre un accident amb una ninja que el noi estava amb una cama arrancada i es va acabar morint, ja se k això no és divertit com per posar-ho en un blog, però cal anar en compte. Malgrat això reconec que ara mateix em costaria viure sense la meva moto. Per aquí diuen que és una 125 la teva, jo per la foto no la distingeixo, el que sí que es veu molt neta ja ja
Jana

Jo Mateixa ha dit...

A mi em fan por les motos :-(

Si ja se, sóc una mica rareta, però ves, quant algu a qui t'estimes molt te un accident de moto i en un instant desapareix de la teva vida...no m'agraden gens i espero que vagis amb molt de compte quant l'agafis eh!!!!!

Bon cap de setmana guapissim!!!!

Waipu Joan ha dit...

per què diuen que es viuen aquestes sensacions de llibertat? No he anat mai en moto, però no m'agradaria perdre'm aquestes sensacions!

Anònim ha dit...

no res!
marrano!!

i marrano jo també! pq la foto al final m'ha decepcionat! però molt bo! ;)

nimue ha dit...

que xulo! jo no porte moto (vaja que no tinc carnet ni de bicicleta) però quan em porten de paquet m'encanta la sensació!

Waipu Carolina ha dit...

M'agrada molt les motos, de petita el meu germà en portaba sempre amagada de la meva mare, jaaaaaaa

Una sensació genial.

Antoni Esteve ha dit...

Holaaaaa a tothom!

Striper, jo com tu vaig començar amb una petita i desprès de moltissim temps m'he tornat a animar amb una una mica més gran. Aiiii aquestes farres ;P

Alexis, a la moto le debes tener respeto pero no miedo, el miedo no te da control, la vida lo demuestra dia a dia.

g!, aixì que familia motera!

toy folloso, com bé dius es una moto de 125cc que per mi ja es molt adrenalina, més quan fa uns 15 anys que no portava. Es maca la casa de Joana, eh! Benvingut!

cafeambllet, quina pila de cançons han inspirat les motos, oi? Cert, una sensació molt agradable.

Jana, deu ni dor quins pepinos que has provat! Jo fa moltissim temps que no portava moto i per començar ja m'està bé, tot i que motos més grans sempre em passen pel cap. Un accident de moto es més perillos, es evident, perquè el xassís som nosaltres.

jo mateixa, sento molt la perdua, et prometo vigilar molt i no desapareixer.

joan, aquestes sensacions de llibertat per exemple les sents pel contacte amb el vent, amb un moto potent sembla que voles.

esteve, marrano amb tot la intenció i dedicat a persones de ment calenta com tu ;P

nimue, bones sensacions!

Carolina, aiiii si t'haguessin enxampat! Pam pam al cul!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket