03 de maig 2006

Vuit setmanes per l'estiu...moment raroomaloo?!

Doncs això, fent un esforç mental important, he aconseguit fer memoria d'alguns del moments raroomaloo?! de l'estiu.
Si l'estiu...unes set o vuit setmanes, si fa no fa, perquè arribi aquesta epoca de l'any en la que la majoria estem contents i feliços, morenets i excitats . Una epoca de l'any on es succeeixen un munt de situacions raroomaloonissimes, al mateix temps divertides i esfaraidores. Els solters/solteres lligan, els casats per fi tornen a lligar, amb les seves dones, som capaços de ballar una conga o algo del Georgie Dann sense vergonya.

Poden sortir tantes cares i postures rares en una foto?
En tots cas, reflexionem sobre l'efecta que causa en nosaltres aquesta estació. Contorsionisme, deformació facial, sexualitat pertorbada,etc.
Aneu assaborint la primavera, perquè en breu comaçarem a petir els canvis.
També es cert que alguns portem la mateixa cara tot l'any...^^

I perquè us relaxeu mentre reflexioneu...Verona ummmmmm...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

ostiaaaaaaaaaaa

po si soc jo!! jajajja!! és a Villahermosa??? és la meva nit??? cristobaaaaaaaaaaaaaaal on eeeeets???!!!

PERQUE NO TINC AQUESTES FOTOS. RECLAMO LES MEVES FOTOS

Antoni Esteve ha dit...

Siiiiiii Villahermosa!!
juasjuasjuas, que bo XDDD
Aquestes fotos són de la meva cam. No les tens?
Ja les pujare i t'aviso ;P

Anònim ha dit...

Hahahhaahhaa, m'encanta la foto del ball

(i em fot una ràbia que et mors la foto de Verona)

Bona reflexió, sí senyor... Però jo m'apunto al grup dels que fem la mateixa cara de guarros tot l'any. Lalala!

Antoni Esteve ha dit...

Sempre tindràs una oportunitat d'anar, distinació recomanada.

juasjuasjuas bona elecció, jo també m'apunto ;D

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket