30 d’abril 2006

Montblanc - Setmana Medieval

Hola!
aquest cap de setmana hem estat a la setmana medieval que es fà a Montblanc i he de dir, que no us ho podeu perdre. Aquest any ja no us dona temps, però l'any vinent es una sortida recomenada per aquestes dates.
Mercat medieval, venda d'esclaus, campament de soldats. representació de la llegenda de Sant Jordi, etc. Teniu coses per fer i passar un bon dia.
Aquí teniu una foto amb la Montsita i amb la reina d'aquest any a Montblanc, que més d'un ja voldria.
Un agraiment especial al Gerard i la Laia per fer-nos de guia i recomanar-nos la festa. Posted by Picasa

Per cert...qui deia que no em vestiria?

Al final el Sergi també es va animar...juasjuasjuas, quines pintes!

Una abraçada,

Enllaç relacionat:
Gerard SetoSetmana Medieval de Montblanc 2006

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, vaja, vaja! Sort que no li vaig dir a la nena on anava jo dissabte quan em va explicar que li tenies preparada una sorpresa... HAHHAHAHAHHA! Quina llàstima no haver-nos trobat!!! (et guardo als meus favoritos i ja t'aniré espiant ;)) Muas!

Anònim ha dit...

des de quant tens blog!

Antoni Esteve ha dit...

siiii, menys mal que no li vas dir rés.
gràcies ;P

Tinc blog des de fa poque tic provant.

He posat un link als vostres blogs per anar tafanejant ;P

Anònim ha dit...

magdiiii saps que jo pensava que aniries a la Feria de Abril a ballar sevillanes?!?!?!?! jejeje
Va ser una pena no veure'ns :-(
Muas a totes i tots!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket