05 de maig 2006

Per fi es divendres!!!



Mentre sonen el Bee Gees, et fas una dutxa, et poses colònia i busques a l'armari aquella roba que et fa sentir tan wapo. De sobte trobes aquella caixa de roba d'altres temporades (diguem unes 15 temporades) que a quedat oblidada en un racó de l'armari, la obres i... si, trobes aquella roba que et feia sentir tant atractiu quan tenies 14 anys. La treus de la caixa, la mires, calcules la mida a ull i et dius...eiiiiiiii segur que encara em va bé, avui triomfaré segur!!!
Amagues la panxa i apretant-te el cul, comences a esmunyir-te dins aquells draps. Desprès d'una estona de barallar-te i d'haver-te convençut que tens el mateix tipus que quan tenies 14 anys, et pentines, et somrius al mirall i fas cara d'haver-te enamorat de tu. Surts tot content, caminant com un model, principalment perquè el pantaló t'apreta els ous, t'apropes a la parella i dius fent cara de George Clooney (cara que a tu et sembla seductora però que realment sembla que estàs estrenyit) -avui m'hauràs de vigilar, que totes s'em voldràn lligar. Des d'aquí es poden donar dues versions (personalment prefereixo la primera).

La primera:
......un silenci......
......un silenci molt llarg.......
......un silenci massa llarg......i et responen, amb alguna llàgrima als ulls, que tu ben bé no acabes d'entendre a que es deu...
-Hi ha alguna festa de disfresses?
Tu per sortir del pas i començant a entendre que aquella roba ja no és adient dius...
-Noooo. M'he posat la roba vella per fer neteja per casa, com es vella...

La segona:
Ella et diu...
-uiiiii si, si que hauré de vigilar, però tu també, que he trobat el meu vestit d'aniversari dels 14 anys.

Des d'aquest punt podeu imaginar. Els dos fent el ridícul pel món.

Si, potser ara deus pensar "a mi no em passa això", però jo no estaria tant segur, l'ego es massa fort ;P
Per cert...
Aquest cap de setmana que fan a la tele?

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket