19 de setembre 2008

Jo també vaig sobreviure!

http://www.elrenorenardo.com/

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Els 80 van ser grans anys, ostres la Sabrina jeje i els temes tabús... però tot això ha estat una època en què s'han aprés moltes coses, uf els bic... jeje quins records nano :)

Striper ha dit...

Ostres records, vivencies... els 80.

zel ha dit...

Collons, quins temps...al teu blog passa com al meu, nen, se'ns barregen les músiques, quin parell de trastos...

Petonets, Antoni!

Eli ha dit...

Ostres, dir-te que m'ha encantat aquest video... Buffff... que tiempos!!!
Genial...
Encara conservo el Renault 11, jo... ja,ja,ja i m'ha semblat veure'l al video...
;-)

Eli ha dit...

Referent al teu post, mira que m'han enviat avui:

http://es.youtube.com/watch?v=SdPDkCyLZQo&feature=related

;-)

Jo Mateixa ha dit...

Recordo les musiques, els anuncis, i alguns detalls més dels 80, crec recordar que van ser uns grans anys...no??

Jejejejejeje, si, si, debia ser-ho. el meu germà va neixer al 82 :-P

Petons!!!!!!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket