20 de maig 2008

Un penis volador intenta agredir a Gary Kasparov!?

Aqui i al títol la noticia.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Osstres tu que bo! no ho havia vist jo això! jeje

Striper ha dit...

Ostres que bo jo preferia una vagina o un pit volador.

Eli ha dit...

Ostres, com m'he rigut..!!!!! Que bo...
Jo en vull un....
Ja,ja,ja
Ja m'estic imaginant la situació....en alguna d'aquestes reunions de feina del meu "curro"....ja,ja,ja
Possiblement no m'ho perdonarien mai!!!!
Uaalaaaaaaaaaa!!!!!

zel ha dit...

N'hi ha a la venda, però de cartró pedra, per algú que jo em se?

Joana ha dit...

Perquè després diguin que són freds....!
;)

Anònim ha dit...

Jajaja!! ja l'havia vist el video, quin catxondeo!!

Anònim ha dit...

Em pensava que només era un helicopter! :-o

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket