06 de maig 2008

Premi 'Que te pique un pollo'!


Una vegada més des del blog del sempre estimat Striper, aquest blog rep un premi, el curiós premi 'Que te pique un pollo'.
Es un premi considerat 'canalla' i atorgat a aquells blogs o bloggers que amb els seus posts o comentaris fan que set dibuixi un somriure*.
Considerant això, deu ser que a l’
Striper li semblo, jo o el meu blog, mereixedor** d’aquest premi.
Torno a agrair a l’
Striper i a tots els que em considereu un ‘canalla’ aquest premi i espero i desitjo poder seguir fent-vos despertar somriures***.



*de fet a mi el somriure m'ho desperten altres coses, així que no ho entenc massa. Alguna noia vol despertar-me el somriure?.
**de fet espero no estar despertant-li el somriure, al menys com a mi se’m desperta....o potser si, que collons!
***Això es el políticament correcta, però la realitat es que me la sua el que pensin els tius...mentre els hi desperti a elles.


14 comentaris:

Eli ha dit...

Ah...!!! Felicitats pel premi...
Aqui el menda, també me la regalat a mi.... mira, no acabo d'entendre en que sha basat...
ja,ja,ja

Per cert, cal sempre llegir la lletra petita... i ja veig que el teu premi canalla és ben merescut!!!
ja,ja,ja

;-)

Antoni Esteve ha dit...

o vaja, ja s'han colat els pensaments en lletra petita!
gràcies! :P

Anònim ha dit...

A mi sí que me l'has despertat !!

:P

Esther ha dit...

jeje!! premi merescut, no???? SEMPRE DESPERTES SOMRIURES ANTONI! SEMPREEEE! la mena de somriures ja deixo que els imaginis tu... que d'imaginar també en saps, no? Molt ben atribuit Striper! Besitoooos

Striper ha dit...

A veure Antoni hi ha un munt de noies que despres de veure els teus anuncis al meu bloc volen el teu nº de mobil , els hi dono?

Antoni Esteve ha dit...

una altra canalla,
Vaig ser conscient?, no m'hauria agradat perdre-m'ho!
jejeje, doncs apa, feliç somriure!

esther, ara mateix estic tomaquet! Sembla mentida, oi? D'imaginació en tinc molta, potser massa...si tu sabessis! Sóc un crack de les palles, de les mentals...amb les altres em defenso.
uf, millor paro que quan connecto el xip 'canalla'!
besitooooos!

striper, no fotis que l'spam...vull dir els meus comentaris han fet el seu efecta!
Genial, ja pots repartir el telèfon!

helena ha dit...

Moooltes felicitats!!!

l'Esther té raó,sempre despertes somriures, i jo un dels motius pels que passo pel teu bloc és per riure un rato i psar-m'ho bé. A més no hi han homes millors que els que fan que una noia s'ho passi be ;-). Ja estàs prou vermell??? jejejejejejeje

Anònim ha dit...

I a mi, quan es deixa anar...
També em desperta...
el somriure i tot...
Que no deixi de fer-ho!!!

Antoni Esteve ha dit...

helena, joeeeeeer, vermell dius?!
Moltes gràcies i espero poder seguir despertant somriures!
Jo també llegeixo el teu blog, però estàs a la llista perquè qui passi per aquí el pugui gaudir.
buf,buf, calooooooor! ;P

anònim? ejem, si ets noia, m'alegro motissim de despertar-te tantes coses...jeeeeee (somriure babejant).
Si ets noi m'acabas d'enfonsar la poca reputació que tenia...eiiiii o potser noooo!

Anònim ha dit...

Eiii felicitats, segur q a algú fas somriure!

Déjà vie ha dit...

aixi q premi canalla, eh? aixo s'haura d demostrar dia a dia. ;)

Jo Mateixa ha dit...

Felicitats per aquest premi canalla!!!!!!!

Anònim ha dit...

L'anònimA contrataca de nou...
A vegades per dir aquestes coses, s'ha deixar en l'anonimat.... i t'asseguro que t'en podria dir moltes més...
Aquests ullets i aquests somriures.... Ummmmmm..... I sí senyor, sóc noia, i no noi... La reputació continua ben amunt!!!!
Pista: No ha de ser molt clara.... pero la deixarem en un : Que tal va el transport públic???
Y hasta aqui puedo leer...!!!! Segur que encertes....!!!!
Llavors ja tindràs la manera de fer-me saber que has encertat, i no pas en el blog! ;-)ja,ja ja...

Betty ha dit...

hola Antoni! sóc la caliope!!! repassant els meus relats t'he trovat altre cop.Sempre un plaer

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket