07 de gener 2008

L'avi Miquel (reflexions)

Per l'entrada d'any, la reflexió de l'avi Miquel.

13 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Bona reflexió!... jajaja

Mira que jo entrava ben seriosa al teu bloc a estirar-te les orelles perquè feia massa dies que no postejaves i ara en sortiré amb una bona rialla!

Ara només falta posar en pràctica la reflexió! ;D

Petons!

PD. No sé si la WaipuCarolina i jo hauríem de reclamar el nostre premi... ;p

Antoni Esteve ha dit...

metamorfosi, jajaja, m'alegro que hagis pugut riure una mica, m'alegro moltíssim.
Lo de posar en practica la reflexió em sembla que estarà una mica complicat, però s'intentarà! ;)

Petons!

PD. sobre el premi no cal que el reclameu, es tot vostre, teniu el sopar romàntic...però com entenc que sigui complicat, també teniu la opció de canviar-ho per una fotografia signada! ;P

Striper ha dit...

A veure no seria millor 1 p0lvo i 999 pallas ja tant per tant demanem tot no.

Jo Mateixa ha dit...

Oi tant tu, una reflexió bonissima!!!!!!!! :-P

Petons guapu!!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

Striper, per demanar no perdem res, oi?

jo mateixa, oi que si? petons guapa!

zel ha dit...

Collons, la mare que et va... Jo disposada a escoltar la veu de la saviesa... mmhhhhh, sí, saviesa sí, però està d'orgues l'avi? No se'ns trencarà pas? Jeje, bo bo, petons.

zel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
zel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Antoni Esteve ha dit...

zel, tant sols es la veu de l'experiència, que no vol dir que ell ho tingui que fer...tot i que també penso 'i perquè no?'.

petons!

Déjà vie ha dit...

JAJAJAJA xo q es aksta mena d reflexions? si ja ho diuen q el diablo sabe mas por viejo q por diablo!

Anònim ha dit...

Jajajajaja, molt bona reflexió!!!!

zel ha dit...

Antoooni, encara practicant les reflexions de l'avi? Va, home, torna, que torni, que torni... Petonets, maco.

Antoni Esteve ha dit...

deja vie, jajaja la dita es ben certa!

mandarinada, jo també ho crec!

zel, tant de bo les pugues practicar...així que a falta de pa... ;P Petons!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket