20 d’agost 2007

Meme (que mira per on els odío).

Gràcies Striper per fer-me això, ho tindré present! ;P

1a: Quant temps portes com a blocaire?
Des de l'abril del 2006

2a: Com et vas assabentar de l'existència dels blocs?
Gràcies a alguns amics, però vaig entrar en profunditat amb un estudi que vaig realitzar en una assignatura de la UOC.

3a: Nomena cinc blocs que segueixes diàriament o amb molta freqüència.
Tant sol 5, quin problema...goldengate(d), Ferípula, Jo mateixa, Vacilando un rato, Waipueduca...si i etc.

4a: Ets lector anònim d'algun bloc?
He estat lector anònim, però prefereixo dir la meva, sense anonimats.

5a: Alguns autors que et despertin especial simpatia.
Alguns autors...sol cal seguir el enllaços que hi ha al bloc per saber-ho.

6a: Amb quins cinc blocaires te n'aniries de gresca?
Doncs com diu l'Striper, quan més serem més riurem.

7a: Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
Amb 3 alhora? buf, no podria pas amb 3, ni amb 2, que segur que al final acabo d'espelma.
Però som-hi...la Jo mateixa, Déjà vie, la meva lectora externa Jana...i com home que sóc no em puc quedar sol amb 3... la Kentuta, Ferípula...i de moment ja està. ;P

8a: T'has enamorat alguna vegada d'algun blocaire?
Doncs no, però qui sap, el món dels blocs es una altre manera de conèixer gent.

9a: Estàs satisfet amb el teu bloc?
Si, es un bloc personal i no estar satisfet amb ell seria no estar satisfet amb mi.
Si, encara he d'aprendre molt, però m'agrado com sóc.

10a: Tria entre 3 i 5 blocaires perquè responguin aquestes preguntes en els seus blocs:
La Feripula, una argentina oberta al món, de caràcter fort i dolces paraules.
L'Àlex, tot i que no crec que sigui una persona de memes. Escriu com molts voldríem poder fer una vegada, encara que sol fos una.
L'Alexis, un tio amb el cap ben posat.
En Gerard (el qui jo conec per g!), una persona implicada amb el món.
I l'altre
Gerard, el meu Setonet company de marrons.

Aixxxx, quines coses teniu!

26 comentaris:

Anònim ha dit...

Ji Ji Ji, vinga Antoni que no ha sigut res veus en no res ja tens penjat el meme i a mes tens post.

Antoni Esteve ha dit...

jejeje, no, la veritat es que no ha sigut per tant, però ja veus com sóc. ;P

g! ha dit...

aiiiixxxx jo també t'estimo antoni :-) t'agafo el meme amb molt de carinyu i el penjo un dia d'aquests.

Apa a difrutar!

@rbitrus ha dit...

Ara ho entenc!! M'ha costat, quan pugui ho faig i ja t'explicaré.

Merci

Antoni Esteve ha dit...

g!, snif,snif, ara m'he emocionat, això que avui sigui el primer dia de curro em te més sensible de l'habitual. ;)

arbitrus, a vuere si despertem i currem una mica que tens el bloc aturat!
Bones vacances!

Anònim ha dit...

Alguns dels Blocs que dius tambe els llegeixo jo, has fet molt bona tria.

Antoni Esteve ha dit...

Gràcies Mandarinada Contraproduent, deu ser que tenim bon gust! ;P

Anònim ha dit...

Deu ser això :-P

Jo Mateixa ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tu i jo en una nit de bogeria sexual????, vale, vale, quant dius que quedem???? :-P

Antoni Esteve ha dit...

Jo mateixa,
jajaja, quan tu vulguis. ;P

Recursos para tu blog - Ferip - ha dit...

Noooooooooooo!!! Qué ganas de entender lo que escribiste!!!!!! Buaaaaaa!!!!!!!
Mucho jaja...jaja...jijiiiiii...y yo lo unico que entiendo es striper.
Dejame adivinar: sos striper! :)))))

Hoy es feriado en Argentina. Nuestro queridísimo José de San Martín, hábil estratega militar, libertados de Argentina, Chile y Perú...
No resistió estar acá...
"En 1829 quiso regresar al país, pero después de una breve estadía en Montevideo profundamente impresionado ante la discordia civil, regresó a Europa, y se radicó en Boulogne Sur-Mer (Francia), donde murió en 1850.


Cuántos se quisieran ir, como nuestro ilustre prócer....
Bueno, feliz feriado para los argentinos. Vivamos en momento, por el momento.

Anònim ha dit...

Feripula, Aqui el unico Striper soy yo i normalmente solo hago striptis en la intimidad, eso si me parezco a un striper de despedida de soltera porque todo el mundo me toca pero al final me quedo solo,Antoni perdona por haverte robado el comentario pero me ha hecho gracia contestarle.

Antoni Esteve ha dit...

Ferípula, tu te mereces esto y más.
Ahí va la traducción!

Gracias Striper por hacerme esto, lo tendré presente! ;P .

1a: Cuánto tiempo traes como blogger?
Desde el abril del 2006.

2a: Como te enteraste de la existencia de los blogs?
Gracias a algunos amigos, pero entré en profundidad con un estudio que realicé en una asignatura de la UOC.

3a: Nombra cinco blogs que sigues diariamente o con mucha frecuencia.

Tanto solo 5, qué problema...goldengate(d), Ferípula, jo mateixa, Vacilando un rato, Waipueduca...si y etc.

4a: Eres lector anónimo de algún bloque?
He sido lector anónimo, pero prefiero decir la mia, sin anonimatos.

5a: Algunos autores que te despierten especial simpatía. Algunos autores...solo hace falta seguir el enlaces que hay en el blog para saberlo.

6a: Con qué cinco bloggers te irías de fiesta?
Pues como dice el Striper, cuando más seremos más reiremos.

7a: Con qué tres bloggers pasarías una noche de locura sexual?
Con 3 a la vez? buf, no podría con 3, ni con 2, que seguro que al final acabo de vela. Pero manos a la obra...la jo mateixa, Déjà vie, mi lectora externa Jana...y como hombre que soy no me puedo quedar sol con 3... la Kentuta, Ferípula...y por el momento ya está. ;P .

8a: Te has enamorado alguna vez de algún blogger?
Pues no, pero quien sabe, el mundo de los blogs es una manera de conocer gente.

9a: Estás satisfecho con tu blog?
Si, se un blog personal y no estar satisfecho con él sería no estar satisfecho conmigo.
Si, todavía he de aprender mucho, pero me gusto como soy.

10a: Escoge entre 3 y 5 bloggers para que respondan estas preguntas en sus blogs:
La Feripula, una argentina abierta al mundo, de carácter fuerte y dulces palabras.
Àlex, aun cuando no creo que sea una persona de memes. Escribe como muchos querríamos poder hacer-lo una vez, aunque solo fuera una.
Alexis, un tio con la cabeza bien puesta.
Gerard (quien yo conozco por g!), una persona implicada con el mundo.
Y el otro Gerard, mi Setonet compañero de marrones.

Aixxxx, qué cosas tenéis!

nimue ha dit...

oish, oish... ja comença la temporada de memes! uee! són com la fruita de temporada! :PP

Antoni Esteve ha dit...

nimue, cert, comença la temporada,però millor la fruita.
Salut!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

......tarea realizada....;)...un abrazo

Antoni Esteve ha dit...

Hola Alexis, enseguida le hecho un vistazo!

Anònim ha dit...

Meme... XD

aquella tortura, eh? jjjj

molt xulo!

i vigila q la blogosfera està ple de sonats i sonades! mira'm a mi! ;)

Antoni Esteve ha dit...

Hola esteve, tots estem una mica sonats, es la gràcia! ;P

Waipu Carolina ha dit...

Muy chévere tu meme, me gusta poder conocer más a mis amigos de esta forma. Gracias por nombranos en tu escrito, yo también te tengo entre mis preferidos y siempre muy cariñoso y solidario.

Eres un gran amigo , siempre acompañandonos con tus comentarios y con unos post muy frescos y sinceros.

un abrazo chamo!!

Anònim ha dit...

Vaja vaja, i jo sense saber que podia passar una nit de bogeria sexual amb un goril·la, m'encanta, això és massa per mi ja ja
Jana

Déjà vie ha dit...

ja deia jo q em xiulaven les orelles...

Antoni Esteve ha dit...

Ja veus Jana, mai et deixaràs de sorprendre! Una abraçada!

Dejà vie, i segur que et deuen xiular sovint!

Anònim ha dit...

Molt bones, així que t'han liat a fer un meme, eh??? jejeje!!

Marede3 ha dit...

Gràcies per llegir-me, ara amb el meme ja se algu més de tu! M'agrada le blog
Ptons

Antoni Esteve ha dit...

Si cafeambllet, ja veus que hi farem! ;P

Lluna de foc, gràcies per la visita, benvinguda!
El teu bloc també es força interessant. Ptns!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket