23 d’agost 2007

el meme del 8!



Això em passa per parlar!


Això sembla com els col·leccionables que arriben al setembre.
“Gràcies” g!
Allà van 8 coses sobre mi!
·
1. Sóc emocional, el cor em porta. Abans el cor manava en tot, però per sort el cap està fent acte de presencia. Serà que la meva única neurona a començat a sortir del seu domicili habitual?
·
2. Soc judoka des dels 6 anys i ara en tinc 32 i ho segueixo practicant (evidentment amb aturades entre mig). Amb això he estat un gos, hauria de ser un cinturo mes important del que soc actualment, però que hi farem. Me fet la proposta de tornar a competir i espero complir-la.

(Des de aquí utilitzo l’esquema d’en g!, es que soc un gos amb els memes.)
·
3. La meva vida laboral també te coses curioses. De fet els estudis que tinc son de formació professional 2ºn grau en automoció, així que hauria de ser mecànic. Però la veritat es que treballo d’informàtic. L’explicació es que la informàtica sempre va ser el meu hobby i vaig tenir la oportunitat de treballar en ella sense tenir estudis (si cursos de programació) . Ara estudio a la UOC Enginyeria Informàtica de Sistemes.
Al principi de tot vaig treballar al Zoo de Barcelona i m’encarregava dels ponis...si,si, tampoc cal riure!
·
4. No soc fan de res ni de ningú, cosa que actualment em sembla una curiositat.
·
5. Un consell, no conduïu mai beguts, feu-me el favor, que les corbes es fan rectes. Per sort no vaig tenir cap accident.
·
6. Em considero sexualment actiu. Faria sexe cada dia i, tot i que la innovació no es el meu principal objectiu ni fort, m’agrada experimentar.
·
7. Em depilo el pit, les aixelles i la panxa amb freqüència i molt de tant en tant les cames.
·
8. I finalment jo també estic enamorat i la veritat es que es difícil deixar d’estar-ho. Si mes no crec que es important deixar d’estar-ho de la persona de qui estic enamorat perquè sinó tot fa pujada.
Però de la resta de coses que estic enamorat no vull deixar d’estar-ho, que aquestes omplen el cor i un que viu tant del cor necessita combustible!
·
Doncs qui vulgui fer el meme que el faci, però no li passaré a ningú, que cada un es deixi conèixer a la seva manera, que segur que l’entendrem!






16 comentaris:

Anònim ha dit...

pq dps de tants anys coneixent-nos, i sumant que soc biòloga, no sabia això del zoo????

a veure si a aquestes alçades m'hauras d'explicar la teva vida, ara! coi

Joana ha dit...

Jo tinc un amic que és biòleg i també es dedica a la informàtica...es veu que enganxa!
I sempre hi ha un munt de coses per estar-ne enamorat!I belles persones, és clar1

g! ha dit...

Ostres judoka!! potser m'equivoco però sempre m'ha semblat una de les arts més complexes...no ser...per cert no perdis l'enamorament de totes aquestes coses, aquestes són les bones :-)

Gràcies per fer el meme!

Antoni Esteve ha dit...

berta, mira per on quines coses! Quan vulguis t'explico la meva vida. ;P

joana, que curios tot plegat. Sempre es maco estimar a belles persones, però estar enamorat? Millor no gràcies.

g!, la veritat es que no em sembla complicada, però es clar que tampoc he provat a fer una altre.
No penso perdre l'enamorament de a les coses que m'omplen!

Gràcies a tu! ;P

Anònim ha dit...

El meu meme dels 8 (avui tinc ganes de destapar-me una mica):

1.Jo també em deixo emportar més pel cor que pel cap, cosa que pot portar problemes però de la qual crec que mai em penediré

2.Sóc esportista, de fet hauria d'estar fent el camino de santiago en bici si no m'haguéssin deixat penjada, encara que ara porto quasi 2 setmanes de "panching" de vacances

3.La meva vida laboral és bastant intensa, no diré de què treballo, però la imatge de la roba podria ser una fantasia sexual de molts homes jaja

4.Fan Fan, tampoc,i m'agraden més cançons que grups però reconec que hi ha un concert a Bcn que mai em perdo, però si ho dic potser m'esborres del blog

5.Conduir beguda no, conduir fent altres coses tampoc us ho recomano...

6.Ser multiorgàsmica és una passada, però reconec que l'altre pot acabar destrossat (o sigui que lo de la nit de bogeria sexual... ja ho saps) i darrerament he tingut vàries propostes -home, encara que crec que va a gustos, atractiva sí que més o menys ho sóc, i alta i prima- però mai ho he fet amb ningú pel qual no sentís res, que hi farem

7.La depil·lació laser és genial

8.L'amor... com diu la cançó de Melendi, cuando lo tienes te sobra y cuando te falta ya no sale el sol...Una de les millors coses que hi ha al món és estar enamorat

Per cert, el tatuatge no està malament

Jana

Antoni Esteve ha dit...

Jana, el teu meme no està gens malament!
Em de parlar del punt 3, ara tinc una curiositat! ;P
Pel punt 4 pots estar tranquil·la, no censuru a ningu, aixi que no et tallis, potser et sorprendrien alguns dels meus gustos.
El punt 5...segur que no val la pena?
Punt 6. A mi m'encantaria ser multiorgàsmica, sona molt be! Sobre la bogeria sexual no et preocupis, les vitamines fan miracles. ;P
El punt 7 igual l'he de provar, perquè el pel em surt força ràpid.
Punt 8. Estar enamorat es maravellos, sempre i quant no peteixis, que no vol dir ser correspost.

Gràcies per lo del tatu i sobretot per compartir aqui les teves experiències.

nimue ha dit...

jeje, doncs jo sóc de les que no fa memes perquè de totes maneres pense que explique tantes coses sobre mi cada dia que fer un meme seria redundant... Però m'agrada llegir els que feu vosaltres perquè així us conec una mica millor :)

Antoni Esteve ha dit...

nimue, jo tambe soc del teu parer.
una abraçada!

Anònim ha dit...

Dir que coicidiriem en algunas coses pero en altres no, apart de que coincidim amb coses i fets que no posare aqui, un dia d'aquets fare el meme

Antoni Esteve ha dit...

Striper, animat a fer-lo i podrem comparar. ;P

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

las artes marciales son muy buenas encausadoras del caracter, cuando se tiene un buen maestro...yo también estuve por esos caminos..hace tiempo ya.

De trabajos he hecho de todo y sin terminar lo que empecé a estudiar..(ingenieria electrica)...y ahora soy administrativo aunque he hecho instalaciones electricas de casa firmando otro el boletin...

si bebo no conduzco lo tengo claro...y sexo cuando se presenta la ocasión no tantas como quisiera pero ahi estan...

enamorado de momento no...solo amigas que ellas mismas no desean compromisos.... y como me dijo una vez una ...no hay quimica pero podemos seguir juntos?

Antoni Esteve ha dit...

alexis, cierto, las artes marciales, con un buen profesor, moldean y educan. Es curioso lo de los trabajos!
Jo ahora tampoco conduzco cuando bebo, por suerte solo sucedio un par de veces, aunque mejor ninguna.
ayyy, estas amigas!

Jo Mateixa ha dit...

Hi han dues coses que m'han sorprès molt, primer que treballessis al Zoo de Barcelona, ahir i vam estar i causalment el nen va pujar a un poni, si encara hi treballesis en haguesis fet descompte???, joder nen pagar 3,50 per dues voltes en un caball petit, petit te collons eh!!!! :-P

L'altre es que estiguis enamorat, això si que m'ha sorpres, per que no m'ho has dit bandarra????, i qui es ella eh, qui, qui va digues??????? jajajajajaja, ja saps que aqui som molt xafarders!!!! :-P

Antoni Esteve ha dit...

jo mateixa, històries curioses de cada un. Si treballés allà no hauriau pagat, si us plau!

Respecta al segón tema, ho deixo en l'aire...jejeje es divertit deixar-ho així.
Aquí som molt xafarders o tu ets molt xafardera? ;P
Sucosa abraçada!

Jo Mateixa ha dit...

Oi que be, moltes gràcies, aixi que no haguesim pagat??, yupi, yupi!!!!, jajajajajajaja.

Tots som molt xafarders, tafaners, com vulguis dir-ho, però segurament jo més, jajajajajajaja.

Un petonas ben dolç guapu!!!!

Antoni Esteve ha dit...

jo mateixa, em sembla que la més tafanera de tots ja sabem que ets tu.
Gràcies pel petonàs ben dolç, em feia molta falta!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket