24 de juliol 2007

MonoGrey...

Fa uns dies que va finalitzar la tercera temporada d'Anatomia de Grey, sèrie que feien el dijous a Cuatro.

Tinc MonoGrey!

Si, es curiós com ens podem arribar a enganxar a sèries de televisió, de manera que sigui una necessitat poder trobar-nos amb aquells personatges, cada setmana, al mateix dia i hora, al saló de casa.

Jo no sóc d'enganxar-me a sèries de televisió, de fet no m'enganxo a la tele. Tinc altre prioritats, però a aquesta sèrie no he pogut resistir-me.
Una sèrie amb la que he arribat a plorar.

Siiiii, plorar, no passa rés, no? Sóc sensible i, a més, aquesta sèrie mostra les diferents cares que poden tenir els sentiments.
Amb alguns punts de vista pots veure't identificat i altres no compartir-los, però no em deixa indiferent.

Em sembla que per sort no sóc l'únic amb MonoGrey i això farà que la quarta temporada arribi com va arribar la tercera.

De moment ens consolarem amb els capítols en DVD i els videoclips del youtube o Cuatro.



19 comentaris:

Anònim ha dit...

Eh Antoni. Jo tambe seguixo alguna serie, anatomia de grey la havia seguit baixant capitols per el emule, i aquet any veia House, i una mes que no dic i que em grabava, a mi personalment em relaxa, Plorar uf jo també soc dels que s'emocien.
Una Abraçada.

Antoni Esteve ha dit...

vaja Striper, et veig viciadet a les sèries de televisió! ;P

Anònim ha dit...

doncs com miris LOST, el mono el multiplicaras per 57834056439649856

Antoni Esteve ha dit...

jejeje
hola Berta, em resisteixo a veure LOST, desprès de les viciades que expliqueu...buf quina por ;P

Waipu Carolina ha dit...

Antonio,
Yo también la echo de menossssssssssssss...amo anatomia de grey...seguidora fiel y hasta me sabía mal irme de cena o algo el día que la pasaban...jaaaa
Pero al menos me queda Fox...hurraaa! repiten sus capítulos al menos.
Quién es tu personaje preferido? son fantásticos y la música increible.

Bueno...otra cosa...ya puse tu comentario sobre el tiempo ok?

A esperar que pasa en la nueva temporada...

Waipu Joan ha dit...

sabia qe em trobaria la meva dona parlant dels grey. També té el mono!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, Carolina que suerte que tienes con la FOX! La verdad es que la banda sonora acompaña muchisímo.
Los personajes són buenísimos. Es difícil tener un personaje preferido, porque, a pesar que con alguno te sientas identificado, cada uno es toda una historia.

Izzie me encanta, que parece la típica niña mona y mimada, pero que esconde un pasado no tan bonito. O Alex, el niño revelde, que esta creciendo. O O'malley...Cristina, la bomba...imposible elegir.

Joan, al menys ja saps on para la dona el dijous a la nit. ;P

Recursos para tu blog - Ferip - ha dit...

Me gustan mucho estas series de médicos, salvatajes, amores, encontradas y perdidas. Acá se ve Emergencias (algo así)...ya viejita, pero me en-can-ta!!!!


saludos y gracias por tu grata visita, siempre. :)

Recursos para tu blog - Ferip - ha dit...

Faltaba algo...
Una Abraçada.
:P

Antoni Esteve ha dit...

Feripula, 'emergencias' tambien la hicieron aquí, pero no la he visto.
Gracia a ti por tus visitas!
jejeje, i una abraçada!

goldengate(d) ha dit...

argh, jo també hi estic enganxat. no arriba als moments d'intensitat emocional i freakie de "a dos metros bajo tierra" (la meva preferida per ara juntament amb nip/tuck) però és una bona sèrie, emotiva i envolvent. apa, a esperar fins febrer del 2008 per a que la posin a cuatro o a l'octubre a baixar-la per l'e-mule en versió original. una abraçada.

Modgi ha dit...

Amb tots els respectes, però no et sembla una sèrie de noies?

Signat:
Josep M. Benet i Jornet i Delaciutat

nimue ha dit...

dooooncs... ni idea, no l'he vista mai. Jo estic enganxada a Herois...

Jo Mateixa ha dit...

Jo també hi estic enganxada a l'Anatomia de Grey, sobretot al Doctor Macizo, jajajajajajaja.

Be, jo es que tinc un dia de la setmana per cada sèrie, això es malaltis crec, vaja, en el meu cas eh :-S

Petons!!!!

PD: Perdo per el desplante de dilluns, però ja has vist quin ha estat el meu panorama :-(

Waipu Carolina ha dit...

jaaaaaaa,
Creo que también amo a O'malley! Y Cristina...que caracter coño...sabe lo que quiere, a veces ...ahora se fastidió...pues no sabes lo que tienes hasta que te falta.
Unos monólogos al final que cuando los escucho no quiero nadie hable...jaaaaaaaaaaaaaaa

Bueno, por ahora mejor les den descanso para poder disfrutar de las terrazas.

un beso y gracias por tus comentarios.

Anònim ha dit...

Bones!!! anatomia de grey l'havia mes o menys seguit, però m'agrada més House i el Hugh Laurie en particular, jajaja

Antoni Esteve ha dit...

Àlex, no conec "a dos metros bajo tierra", però si nip/tuck que, tot i que no la segueixo, em sembla una serie transgressora, que posa el dit a la nafra.

Modgi, benvingut!
La veritat es que no em sembla una sèrie sol per noies.

nimue, Herois està molt bé, però no m'he acabat d'enganxar.

Jo mateixa, la veritat es que una mica malaltís si que és ;P
Tranki, no sóc rencuniós`, sol m'ho apunto. ;P

Carolina, creo que tanto los monologos como los dialogos son buenísimos.

Cafeambllet, la veritat es que House no m'agrada, però està clar que no et deixa indiferent.

Petons per tothom!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

Yo también soy asiduo de la serie...nos quedará esperar argggg....un abrazo...

por cierto la presuntuosa,engreida y envidiosa Christina Yang y simpatico y tierno George O'Malley le dan el toque especial a la serie...

Antoni Esteve ha dit...

jejeje, lo sabia, otro más! ;P
alexis, toda la razón, los variopintos personajes le dan un toque atractivo.

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket