25 de juliol 2007

Dansa Oriental.

Ahir a Sant Cugat del Vallès es feia un mostra de Dansa.
Es una mostra on es veuen representats diferents tipus de Dansa com per exemple, dansa contemporània, dansa oriental, dansa clàssica...
Us deixo una mostra d'una de les actuacions que es varen realitzar.
Segur que a la Nimue li sona.
La veritat es que és un ball suggerent i veient el vídeo segur que ho enteneu.
Feminitat amb un toc exòtic.





Gràcies Puri per donar-me a conèixer una mostra tant interessant, que per cert es fa al meu expoble cada any i de la que no tenia ni idea que es feia.

24 comentaris:

Anònim ha dit...

muy sensual,merci per el video Antoni.molt maco.

Antoni Esteve ha dit...

jejeje, res de fer guarreries, eh striper! ;P

nimue ha dit...

molt bonic el video. A mi m'alegra molt que la gent vaja coneguent cada vegada més aquesta dansa. El que em sap greu és l'instrusisme, la concepció equivocada del que significa la dansa, i aquestes barbaritats que estan de moda ara i que em posen dels nervis, com el grup aquest nou Bhangra, que diuen que fan dansa del ventre i han tret la cançó de l'estiu. Si algú és capaç de dir-me que té això de dansa oriental li done el que vulga!!! ni la música, ni els moviments, ni la roba! buuuuuf!!!

Ains! Trobe a faltar les meues alumnes! M'alegre que t'agradara. Saps que alguns dels millors profes de dansa oriental són homes...? ;)

Anònim ha dit...

jaja, que bueno, es que estaba segura de que lo ibas a poner. Oye, no entraré en detalles, pero muy bien algunas cositas que he leido de días anteriores (ya que he entrado, he estado chafardeando), aunque lo mejor... lo de muchachito!! menuda sorpresa, al final te acabará gustando y todo, como lo de la danza, aunque tengo mis dudas de si lo que te gustó fue el baile o las bailarinas. Un besito.

Anònim ha dit...

Antoni, que jo no faic guarreies amb videos,ni videos de las mevas guarreries, i a part del sexe també m'aprecio altres coses.
Una Abraçada.

Antoni Esteve ha dit...

nimue, la veritat es que va ser molt interessant (ho dic pel ball) i com dius, es trist que hi hagi gent que, per fer comerç, desvirtuïn tot un ball i el que significa. No tenia ni idea que alguns dels millors profes de dansa oriental siguin homes!

Puri, bienvenida! Así que eres tu la lectora misteriosa.
jejeje, ya vas conociendo mi faceta de gustos musicales.
¿Quien te ha dicho que no me gusta muchachito? (no todas las canciones claro)
La danza en directo me encanta...si parece mentira...pero no sé si te fijaste que me quedé embobado con varios bailes que hicieron. Me relaja un montón, soy muy bailarín. Por supuesto que no tengo otra cosa que decir de las bailarinas que xapó!
besos.

Striper, ja ho sé home, feia broma!
Ja ens anem coneixent i sé que ets un tío molt respectuós.
Una abraçada!

Anònim ha dit...

Antoni, ja ho se que feias broma.no m'he pres pas en serie, per cert ja he penjat la ultima part del viatge.
Una abraçada.

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

baile sugerente donde los haya....y si después veo a Shakira mucho más..jajajaj

Antoni Esteve ha dit...

Striper, ja m'ho pensava, però per si de cas. Ja ens entenem, oi? ;P

Alexis, vaya con Shakira! ;P

g! ha dit...

xulu, xulu, xulu i realment molt i molt sensual. Algú sap els origens o si tenen algun motiu concret.

Segur que la nimue li haurà agradat :-)

Antoni Esteve ha dit...

g!, oi que si? La nimue segur que sap quin es l'origen i el motiu!

goldengate(d) ha dit...

a hores escasses de marxar de vacances res millor que un video així des de la feina. mitja plantilla es posarà en plan bollywood total.

Anònim ha dit...

Antoni,
bueno com no tinc un altre manera m'agradaria, que comentesim per el darrere es a dir via email, el meu esta al meu perfil del bloc.
Una Abraçada.

Antoni Esteve ha dit...

Quina sort Àlex, així que hores per anar de vacances, molt bé!
Home jo crec que això es millor que bollywood, no? Bones vacances!

Ok striper, ara et cerco ;P

Waipu Joan ha dit...

a ballar a ballar, que el ballar és regenerador d'oxígen, i balls com aquest encara més...

Jo Mateixa ha dit...

mmmm, que sensual, si senyor!!!!!! :-)

Antoni Esteve ha dit...

Això, això, a ballaaaaar!

Anònim ha dit...

Un goril.la ballant dança del ventre té una bona panxulina no? Com s'aguanta el mocador? O tens un altre sistema? Millor no preguntaré...ja ja
Jana

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, ai Jana si sabessis! ;P

Anònim ha dit...

El video es maquísim!!! A mi m'agrada molt la dansa i la oriental no n'és una excepció. Molt sensual, sí senyor. Els orígens eren per mantenir en forma el físic de la dona i alleugerir els dolors del part, no??? ho vaig llegir en alguna banda... pot ser???

Antoni Esteve ha dit...

Renoi cafeambllet, si que saps, no?

Aquí trobareu una definició del Raks Sharki:

http://es.wikipedia.org/wiki/Danza_del_vientre

Mira per on tohom aprendrem!

nimue ha dit...

l'article aquest de la wikipedia és prou encertat, sí.

Anònim ha dit...

realment cal tenir gràcia per fer aquestes coses, oi?

la meva ració de coordinació se la van donar a un altre i ara hi ha algú que es mou com dos!

Joana ha dit...

Fan enveja , aquestes noies, de la manera que mouen les caderes!!!
Aquest hivern m'hi apuntaré... ;)

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket