02 de juliol 2007

De festa major!

Cap de setmana intens!
Com cada estiu, a molts pobles i ciutats es comencen a celebrar les festes majors, amb multitud d'actes com concerts, correfocs, cinemes a la fresca, bastoners, geganters, castellers, etc.
Aquest cap de setmana s'han acumulat, a la zona que jo conec, 2 festes majors. La festa major de Rubi i la de Sant Cugat.
Així que la marató demanava una bona forma física per aconseguir aguantar la festa que tocava.
Durant la setmana vaig repassar els programes d'actes per realitzar un calendari i vaig intensificar la meva feina al gimnàs per millorar la forma física.
A la fi, el cap de setmana ha estat interessant tot i no haver pogut fer tot el marcat a la meva agenda.
Aquí us deixo un parell de retalls del concert de 'El sueño de Morfeo' a Rubi i un retall de l'actuació de la Coral Juvenil de La Unió a Sant Cugat.







Bones festes majors!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Això!! a posar-se en forma al gimnàs per a poder ballar i mostrar el cuerpo serrano!!!!
Festaaaaaaaa!!!!
És una de les poques coses que m'agraden de l'estiu...

g! ha dit...

si, si, si, les autèntiques Festes Majors (les de poble vaja) haurien de ser patrimoni de la humanitat. Ara poques vegades m'hi escapo, però ostres! recordo "años a" que feia molt el burru.

salut!

nimue ha dit...

jo no sóc massa de festa major però reconec que la gent s'ho passa molt bé! a continuar! :)

Antoni Esteve ha dit...

cafeambllet, ja tinc el cuerpo serrano ;P
però en baixa forma.
L'estiu te algunes coses interessants.

g! doncs a veure si et fàs alguna escapada, veuràs que val la pena.
Festes majors patrimoniiiii!

Antoni Esteve ha dit...

nimue, com que no, has de provar-ho, hi ha coses que et fan despertat sensacions de tot tipus.

Anònim ha dit...

jo vaig ser a la festa major de Terrassa! :)

però no vam anar a cap concert, no ens van convènçer...

q tal el directe del sueño de morfeo?

Antoni Esteve ha dit...

Hola esteve, una festa major més la de Terrassa!
Quin cap de setmana!
El directe del Sueño de Morfeo es molt bo, van sonar prou bé.

Anònim ha dit...

Collons hasta vas al gimnas per posarte en forma per las festas,estas fet un fiera,bueno de fet ja es veu a la foto,Jo al meus temps las juergas earan a palo seco, res de gimnas.

Anònim ha dit...

i el Jaume no tocava?

jo vaig passar de festes majors i vaig fer poble, per no perdre el costum

Waipu Carolina ha dit...

Qué bueno Antoni que estás super animado y de fiesta en fiesta.
para mi es un placer verte feliz.
Un gran abrazo.
Aquí en Tarragona también pronto estaremos de fiestas.
Por ahora hoy comienza el concurso de fuegos artificiles

Antoni Esteve ha dit...

Stripeeer! S'ha d'estar en forma pel que pugui venir!

Hola Berta, el Jaume em sembla que tocava, però segur que la Montse està més informada.
Per cert, no puc escriure al teu fotolog si no em faig un fotolog?

Si Carolina, estoy muy animado. Últimamente mi moral está mejorando.
Una gran abrazo!
Intentaré enterar-me cuando es la fiesta mayor de Tarragona que nunca he ido y me han dicho que tienen buena pinta!

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

asi es, a disfrutar y cuando se acaben las de tu pueblo, a la de otro y a seguir....hay que du¡isfrutar que después el invierno es laaaargo...

un abrazo

Déjà vie ha dit...

oooooh les festes majors!! una part imprescindible de l'estiu. A gaudir-les!

Waipu Carolina ha dit...

Hola Antoni,
La festa major és en setembre.
Santa Tecla.És molt xula i fan un munt de coses.
Joan i jo vivím al casc antic i sempre tením molta festa aprop.
Estaré pendent de avisar-te.
Un saludo

Antoni Esteve ha dit...

Claro Alexis, a disfrutar las fiestas que despues, como dices, el invierno es muuuuyyy largo.

Si Déjà vie im-pres-cin-di-bles.

Hola Carolina, tens tota la raó, Santa Tecla com se'm podia olvidar! Encare que mai he anat, l'apunto, estare pendent del teu avis.

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket