22 de juny 2007

Per Madrid.

Ahir vaig estar per Madrid de reunió de feina.
Va ser un d'aquells dies que et passen i, mentre et passen, et preguntes si està passant de debò.
Imagino que aquesta sensació va ser a causa de l'excés de son i cansament.

En vaig llevar a les 4.30 hores per poder arribar a l'aeroport a les 6 per agafar l'avió de les 7.
Ja podeu contar com anava de son.

Desprès de passar el dia tancat en un despatx amb 8 persones més, parlant d'estratègies i mètodes de treball, el meu cap rebia el que allà es parlava, però no era capaç d'assimilar, així que vaig agafar uns apunts per poder assimilar desprès.
Vaig arribar a casa a dos quarts de deu, rebentat i amb son, però em va venir l'angoixa. L'angoixa, la necessitat de llegir els vostres blocs, els vostres pensaments, les vostres experiències.

De poc temps cap aquí, la única necessitat que tenia era poder-me expressar en el meu bloc, perquè em feia sentir bé, com un diari personal, però actualment aquesta no és la única prioritat i us necessito llegir.

Si digueu-me friki, obsessiu o viciat, però es enriquidor.

Així que ahir tot i el cansament i la son, vaig obrir l'ordinador i vaig començar a absorbir essències.
Us sóc sincer, no vaig poder llegir-vos a tots, la meva ment, suposo que quan va començar a sentir complides les seves necessitats, va dir prou i vaig caure en un son profund.

Aquest post es un petit homenatge a tots aquells bloquers i bloqueres, que amb l'escriptura dels seus pensaments, les seves vivències, curiositats, etc, als seus blocs, permeten que d'altres persones ens enriquim.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Es que aixó dels blocs es un vici!!!!
I si portes temps llegint i comentant és normal que vulguis saber que han escrit, si estan bé, etc....
Bon cap de setmana i bona revetlla!!!

Antoni Esteve ha dit...

Igualment! I no et passis amb la coca no et vagi a sentar malament!
Amb l'alcohol no et dic rés ;P

g! ha dit...

I tu també formes part d'aquest cercle viciós de blocs :-) és un plaer saber dels altres,les seves aventures, els seus pensaments etc.
Per escriure un llibre tu!

Bona Revetlla Antoni!!

Antoni Esteve ha dit...

Bona revetlla g!! Encantat de llegir-vos.

APARTAMENTOS EL VALLE ha dit...

bienvenido a este, nuestro sitio de esparcimiento y de desahogo personal donde plasmamos nuestro miedos, angustias, alegrias , dudas etc... y nos ayuda a ver el mundo de distinta manera, sabiendo que hay alguien ahi que nos apoya o nos da un consejo, hasta las recriminaciones siendo objetivas son bien recibidas....un abrazo

goldengate(d) ha dit...

entre aquest post i l'anterior he estat pensant un cop més en com ens creuem, ens (des)coneixem, ens retrobem i perdem. per uns instants ens agafem les mans i en un suau balanceig ens deixem anar de nou. quin vals...

Antoni Esteve ha dit...

Alexis, gracias por la bienvenida, es un placer leer vuestros blogs.

Alex, com bé expresses, hi ha vegades que les nostres relacions són com un ball, de vegades molt proper, de vegades més distant, però amb aquelles ganes de no deixar de ballar per què la música et porta.

Joana ha dit...

Aquests dies d'anada i tornada per feina són mortífers.
I com va de bé regalar-te una estona!
I veig que t'has sentit proper a tu mateix.Això és el millor, segur!
Confio que hagis passat una bona revetlla!

Jo Mateixa ha dit...

Re de frikie home, clarament estàs viciat a aquest mon...i això es bo??, home, en part si, en part no, mentre no deixis de fer coses prioritaries per estar davant del PC i dels blocs...calla tu.... si jo deixo de fer un munt de coses prioritaries per passar hores i hores davant dels vostres Blocs!!!!! :-S

Si, som frikies, benvingut al club :-P

Petonets dolcets!!!!!

Esther ha dit...

bon dia Antoni! tranquil que segons els experts aquest vici no és dolent, al contrari, segons uns estudis que publicava ahir la vanguardia, les persones que passen més hores a internet són les que menys taxa de depressió ocupen, per tant això vol dir que ens ajudem entre nosaltres! jeee! Que tinguis bon dimarts!

Antoni Esteve ha dit...

jo mateixa, gràcies per la benvinguda! Espero seguir molt de temps enganxat a això, m'agrada. Gràcies també per els petonets dolcets, em feien falta ;P

Hola Esther, gràcies per la informació, començava a estar preocupat...o no...detotes maneres com bé dius em va força llegir-vos i rebre les vostre opinions.
Que tinguis bon dimarts també!

zel ha dit...

Nen, m'has fet tornar a la primera adolescència o abans.... quina cançó...
Merci, el sentiment és el mateix, rei, petons!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket