24 de gener 2008

Out of Order

Hi ha moments que toca un respir.
Moments per donar descans a la ment, per poder tornar en forma i amb actitud. Últimament el meu cap s'ha transformat com a l'assecador de l'acudit, un batibull de pensaments que no he estat capaç d'ordenar i entendre i que han anat quedant apilats, disseccionats sense sentit.
Estic cansat, potser aquesta es la clau i el moment.
No sé quin període necessitaré per la recuperació, espero que sigui curt...qui sap, potser d'aquí un parell de dies torno amb més força que mai.

Una forta abraçada!

...vaig a cercar el servei tècnic...

16 comentaris:

Striper ha dit...

Noi tu ets el teu millor servei tecnic , res uns quants petons devant del mirall una mica de perfum, i llença algunes cabories a la basura i com nou.

zel ha dit...

Nen, ja som dos, que necessitem un respir...Si el trobes diga'm com i quan! Petons.

Antoni Esteve ha dit...

striper, tant de bo, a veure si funciona.

zel, si el trobo t'ho faig saber...o potser millor, agafo un bon tall i te'l faig arribar. Petons!

Metamorfosi ha dit...

Ui, ui, uuuii... em sembla que t'hauré d'estirar una mica les orelles, que no m'agrada veure't així.

Jo sóc d'aquells aprenents de tot i mestres en res... si vols dono un cop d'ull a l'eixugamans a veure si el puc arreglar una mica.

Petons i ànims!

nimue ha dit...

xiqueeeet! joliiin! que moix estàs, em sap greu... espere que et tornen les coses al lloc aviat! una abraçada!

Esther ha dit...

aiss... vinga que tu pots i ho sabem tots! a veure si t'animes una mica, val? per qualsevol cosa ja saps per on trobar-me. un petonet enoooorme

goldengate(d) ha dit...

segueix respirant, però.

Eva ha dit...

descansa i relaxa't que smepre va bé fer un break!
fins la tornada!

Jo Mateixa ha dit...

Guapu, que dir apart de que se t'enyorarà molt???

Que et cuidis, que et prenguis el temps necessàri, que no t'estressis per tornar, si no t'hi veus en cor calma, però no ho deixis definitivament,ok??

Encara que no ho sembli (ho sento la vida gira, canvia, volta, es mou) segueixo estant aqui, un petonas ben gran.

Anònim ha dit...

Vaja :-<

Em sap greu, tot i que no et llegeixo tant com voldria ja m'habia acostumat a tenir un "monito" com a company de batalles.

Cuidat molt, un peto gran, gran!!!!!

Waipu Carolina ha dit...

Hola Antoni,
pasaba a saludarte.
Un beso y volveré en estos días.

Joana ha dit...

Un respir i endavant.Aturar-se per a començar de nou. No defalleixis.
Passarem a visitar-te.
Una abraçada!

Mónica ha dit...

hola antoni... me encantó el post. Hacía tiempo que no nos visitamos ¿no?

Con tu aspecto que asusta, pero con esos ojos dulces que emanan de esa cara.

Nos vemos. Bsss.

zel ha dit...

Ei, Antooooni, què fas? on ets? cada dia a buscar els ous, i no hi ha manera... Sort que vas donar senyal de vida, em pensava que series amb Greystock o com es digui... petonets, amic!

zel ha dit...

Guauuuuuuuuu, (no de gos, de sorpresa, casa nova...benvingut!!!!

Antoni Esteve ha dit...

Hola zel, gràcies per la visita!
Si, nova imatge, espero escriure noves històries en breu. Una abraçada!

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket