19 de desembre 2007

Postals nadalenques (el concurs) - 2


Bé, ja tenim la primera postal. No és en català, però m'ha fet tanta il·lusió que aquesta regla a quedat suprimida, tot i que les que arribin en català haurien de ser millor puntuades.


Es una postal que la posaria en la secció de tendres. Postal familiar que el fill de la Carolina ha fet amb les seves manetes. Una postal que em transmet una de les essències del Nadal, l'escalfor familiar i de les persones que ens estimem i ens estimen.


Moltes gràcies a la Carolina per participar i a l'Hazael per fer-la!

**De moment es la postal que està guanyant (es la primera rebuda). Quan es finalitzi el termini, podreu votar, si hi ha més d'un es clar!


8 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Ei Antoni... l'any passat vaig fer una nadala per enviar a uns amics. Em va agradar tant que quasi em va fer pena enviar-la, i abans de fer-ho la vaig escanejar... Però ara no trobo l'arxiu.

Si la trobo a temps te l'enviaré!

Petons!

Metamorfosi ha dit...

Per cert... és molt bonica aquesta postal!!!

Antoni Esteve ha dit...

Doncs la estaré esperant, tant de bo la trobis!

Petons guapa!

Waipu Carolina ha dit...

Qué emocionante ver la postal colgada en tu blog, todo un honor amigo!
Es todo un detalle.
Siempre inventamos postales para Navidad y este año Hazael elaboró esta con la idea de una portada de película. Estuvimos unas horitas juntos en su creación y estoy orgullosa de lo linda que quedó, jaaa, por eso es mi postal preferida, por supuesto.
Muchas gracias por exponerla, seguro te mandan muchas preciosas.
Para mi ya es suficiente premio verla allí en tu blog y que la muestres a tus amigos.

Un abrazo Antoni
Petonets

Antoni Esteve ha dit...

carolina, me alegro mucho y el honor es mio!
Seguro que tiene muchos puntos, no es para menos.
Seguirá expuesta y en concurso.

besotes!

Metamorfosi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Déjà vie ha dit...

ooooh q maques!!! em sap greu al final no he tingut temps i no les he pogut fer, sorry, em feia il·lusió pero ja se sap q a tot arreu no es pot estar. Si aconsegueixo ferrealitat la idea q tenia en ment la penjare el meu blog i t'aviso, ok? bon nadal wapo.

Antoni Esteve ha dit...

Cap problema, són dies complicats! ;)

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket