09 de juny 2007

The Farra!





Ja noto la tremolor dels watts dels altaveus de la discoteca al cos...booom...booom.
Ja noto l’excitació prèvia a les rialles dels acudits fàcils...juasjuasjuas.
Ja penso en quina roba em posaré per estar prou còmoda per ballar tota la nit...dance...dance.

Aquesta nit, desprès de molt de temps torna The Farra i estic disposat a gaudir-la fins que el cos digui prou, em donaré a la festa.

Si cal ballar aznarbisbal ho farem, tot el que calgui.

També espero estar a l'alçada, però segur que ningú ho tindrà en compte, segur que esperant poder riure amb mi de les coses més absurdes i es que moltes vegades has de deixar-te dur per l'ambient i per la festa.

Aquesta nit segur m'ho passaré bé, que ja toca.




...i si veig que aguanto el ritme ja tinc un altre festa preparada...







Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket