06 de juny 2006

Repte 1

Aquí va el primer repte de pensar.
Estar clar que qui treurà el resultat correcta en el mínim temps serà algun 'tronkins'. Ho sento per les noies que haureu de esperar a saber el resultat fins que algun 'tronkins' encerti, però tranquil·les, serà ràpid.

Apa doncs aquí el teniu:














Tenint en compte les situacions polítiques i econòmiques que mouen el món...
Quin motiu pot tenir un massatgista català per preferir donar primer un massatge a 2 francesos que a un nord-americà?


De premi hi ha un 'gallifante'.

Apa 'tronkins' demostreu el que valeu. Les noies també podeu pensar si podeu ;P

Salutacions,

12 comentaris:

montse ha dit...

mmmmm... això si que és un repte, joder! No tinc ni idea però pot tenir a veure amb la guerra a l'Irak??
Segur que és una parida immensa i jo m'estic posant aquí a analitzar la vida socio - política del món però que hi farem, per provar...
Neneeeeeees auxili!!

Anònim ha dit...

deu ser alguna guarreria....com si ho veiés!.....

@rbitrus ha dit...

Jo donaré ventatge a les dones i fins dilluns no em poso a intentar resoldre el misteri, m'ho he de pendre amb calma, jajajaja, total, anem guanyant.

montse ha dit...

aquest repte em té marejada!!!
no tinc ni puta idea!!!
antoni, vull pistes! així que perquè sigui just per tothom, que tal si en penges alguna aquí??
la meva tossuderia no em permet rendir-me... així que seguiexo al peu del canó

Anònim ha dit...

Yo creo que es porque un americano o paga menos, o directamente se va a china a por el masaje, que le sale más barato ( como los hijos de puta de braun ) y los franceses, aunque dan bastante asquito, serán algo más legales...
( aunque no tengo el "dis"-gusto de conocer a ninguno )

Antoni Esteve ha dit...

Buenooooo, no vamos mal Dani, pero existe una lógica en el reto.

Anims a tothom que no es gens difícil!!!!!

montse ha dit...

que lógica ni que punñetas!! això no hi ha qui ho resolgui!!
les meves nenes m'han abandonat i no entenc reeees (snif snif)

@rbitrus ha dit...

La veritat es que es molt complicat, alguna pista ens aniria bé, però jo llanço una hipòtesis: No serà que li surt molt millor donar dos massatges a França que està molt a prop que anar a USA a donar-ne tan sols un.

Que m'endius¿?

TRONKINS al Poder!!!

Antoni Esteve ha dit...

PREMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!

RESPOTE COOOOORREEECTE!!!

'TRONKINS' 2
NENES 0

Era sencill oi? Pura lógica.
'Tronkins' começa a destacar.
Llençaré més reptes perque les nenes tinguin alguna opció...juasjuasjuas.

@rbitrus ha dit...

Oeoeoeoeo!!!! OEoeoeoeoe!!! Campeolones!Campeolones!! oeoeoeoeoe!!!

Ja pots posar més reptes però Tronkins els resoldrar!!!

Be noies, us desitjo sort!! juajua!! que ja aneu perden per dos!! jajajaja.

Anònim ha dit...

MECAWEN!! avui mateix haviem trobat la resposta, faltava publicar-la. El problema es que no ens hi posem, pero la laiona i jo juntarem les nostres ments científiques i assassines i us començarem a fotre una pallissa que us cagareu als calçotets!!!!

Antoni Esteve ha dit...

juasjuasjuasjuas

Adsense

 


Antoni's Ous © 2008. Design by: Pocket